جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هر کشوری برای رسیدن به اهدافش بر روی آموزش و پرورش سرمایه گذاری می کند، گفت: جای سوال است که برخی از افرادی که این وظیفه سنگین را بر عهده دارند چرا برای آموزش و پرورش کم می گذارند؟

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جمع دانش آموزان بسیجی شهرستان بیرجند با بیان اینکه تمام اجزای موجود در عالم فانی دارای هدف نهایی هستند که برای رسیدن به آن تلاش می کنند، اظهار داشت: خداوند در آیات قرآن، انسان را احسن مخلوقات تعریف کرده است و آنگاه که آدم را خلق کرد، به فرشتگان دستور داد تا بر آدم سجده کنند که این امر نشانه جایگاه ویژه آدم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی انسان را موجودی مقدس دانست و افزود: تمام موجودات عالم در اختیار انسان قرار دارند که باید از آن ها به بهترین شکل استفاده کرد تا به کمال واقعی برسیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اهمیت توجه به دانش آموزان بیان کرد: این قشر سرمایه های کشور بوده و دارای ارزش بالایی هستند.

وی خطاب به دانش آموزان حاضر در جلسه بیان کرد: شما در چهار راه زندگی قرار دارید، لذا باید درست تصمیم بگیرید و این امانت بزرگی که در دست دارید را ارزان نفروشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خانه، مدرسه و مسجد مثلثی مقدس است که باید با یکدیگر پیوند داشته باشد، افزود: این مثلث اگر برای حفظ دانش آموزان خوب عمل کند، کار پیغمبران را انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه انسان دارای تزکیه، پاکی و طهارت نفس است، افزود: امروز دشمنان پست در چارچوب حیوانی درنده، گزنده و ناپاک به دنبال از بین بردن فرهنگ، عدالت و تزکیه هستند.

وی خواستار هوشیاری خانواده ها نسبت به تربیت فرزندان شد و اظهار کرد: همچنین نهادهایی مانند آموزش و پرورش که جامعه هدف دانش آموزان را در اختیار دارند باید بسیار هوشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هر کشوری برای رسیدن به اهدافش بر روی آموزش و پرورش سرمایه گذاری می کند، گفت: جای سوال است که برخی از افرادی که این وظیفه سنگین را بر عهده دارند چرا برای آموزش و پرورش کم می گذارند؟

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان بیان کرد: محتوای شعارهای این روز بزرگ باید پاسخگوی تهدیدهای دشمن باشد و برای همیشه او را ناامید کند.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha