سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه گذشته عداوت و دشمنی شیطان بزرگ با مردم ایران سابقه دیرینه دارد، گفت: اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی، خیانت های شیطان بزرگ را در ایران به اثبات رساند.

   حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن روز 13 آبان «روز مبارزه با استکبار جهانی» با تمسک به آیه 6 سوره مبارکه فاطر« إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا»، شیطان سخت شما را دشمن است شما هم او را دشمن دارید، گفت: آمریکا در عمل اثبات نموده که دشمن درجه یک ملت ایران می باشد و مردم انقلابی با بَزک کردن چهره کَریه شیطان بزرگ گول نخواهند خورد.

وی در ادامه با توجه به سخن بصیرت بخش بنیانگذار نظام اسلامی که فرمودند: خطر آمریکا بقدری جدی است که اگر کوچکترین غفلتی کنید نابود می شوید، افزود: دشمن شناسی موجب عدم انفعال در برابر آمریکای جنایتکار و غلبه بر دشمنان انقلاب اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی، خیانت های شیطان بزرگ را در ایران به اثبات رساند، ادامه داد: کودتای 28 مرداد، اختلافات قومی و تحریک صدام در راه اندازی جنگ 8 ساله و... اسناد محکم خیانت آمریکا به ملت ایران است.

وی در خصوص اینکه 13 آبان یادآور سه مناسبت مهم(تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸) در روند انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: ماهیت سه رخداد(مبارزه با استکبار) بود و به همین خاطر، روزی بیاد ماندنی در مبارزه با استکبار جهانی است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه گذشته عداوت و دشمنی شیطان بزرگ با مردم ایران سابقه دیرینه دارد، گفت: امام(ره) در 13 آبان شیطنت آمریکا را به دنیا اثبات کرد.

وی با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص خطر ادامه شیطنت آمریکا در ایران از طریق پیگیری پروژه نفوذ، اظهار کرد: طبق اسناد بدست آمده از لانه جاسوسی، عملیات نفوذ در خواص انقلاب را نشان می دهد.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس، موجب نا اُمیدی شیطان بزرگ از جنگ سخت شد، افزود: شیطان بزرگ جنگ نرم را در قالب پروژه نفوذ، برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی در دستور کار قرار داد.   

وی در پایان با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) و امروز رهبر معظم انقلاب در مواقع مختلف ماهیت خبیث آمریکا را گوشزد می کنند، گفت: اطاعت از ولایت و داشتن روحیه استکبار ستیزی، رمز پیروزی در برابر دشمنان ایران اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha