سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که سیزدهم آبان ماه نماد عزت و اقتدار ملت ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی های آمریکای جنایت کار است، گفت: این ملت فردا با حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد زد.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه از این روز به عنوان یادآور سه حادثه تاریخی و تعیین کننده در انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: 13 آبان به نماد استکبار ستیزی ملت ایران تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سیزدهم آبان ماه نماد عزت و اقتدار ملت ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی های آمریکای جنایتکار است، افزود: این ملت فردا با حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد زد.

وی با بیان این که دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) با تسخیر لانه جاسوسی به سال ها دخالت و توطئه افکنی آمریکایی ها در امور داخلی کشور پایان دادند، افزود: عصبانیت امروز مقامات آمریکایی نیز نتیجه همان شکست ها است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که آمریکایی ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هر در چه در توان داشتند برای تضعیف و ضربه زدن به انقلاب به کار گرفتند، خاطرنشان کرد: اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران موجب شکست همه توطئه های آنها شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحریم هایی که امروز آمریکایی ها از آن سخن می گویند از ابتدای پیروزی انقلاب آغاز شده است، تصریح کرد: آمریکایی ها به خیال خام خود فکر می کنند با تحریم و فشار بر ملت ایران می توانند خواسته های نامشروع خود را بر این ملت تحمیل کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران با آخرین نفس پای آرمان های انقلاب خواهند ایستاد، خاطرنشان کرد: این ملت نخواهند گذاشت ذره ای از آرمان ها و ارزش های انقلاب در این کشور کمرنگ شود.

حجت الاسلام شکریانن با بیان این که راهپیمایی فردا با شکوه تر از هر زمان دیگری برگزار خواهد شد، گفت: ملت ایران به ویژه جوانان انقلابی کشورمان ثابت خواهند کرد که هنوز هم آرمان های انقلاب در این کشور زنده و پویا است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها با آغاز دور جدید تحریم ها در سیزده آبان به دنبال یک نمایش تبلیغاتی در جهان هستند، تصریح کرد: این در حالی است که به اذعان مقامات این کشور، تحریم ها علیه ملت ایران از مدت ها قبل آغاز شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که به طور قطع و یقین تحریم ها علیه ملت ایران هیچ تأثیری نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در سایه همین تحریم ها امروز به یک کشور مقتدر و اثرگذار در عرصه جهانی تبدیل شده است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که مثلت سعودی، آمریکایی و اسرائیلی این بار نیز در برابر عظمت ملت ایران شکست خواهد خورد، بیان داشت: این ملت اجازه نخواهند داد خواسته های نامشروع و استکباری آمریکایی ها در این کشور محقق شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha