پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسینی واعظ- سرپرست حوزه های علمیه خواهران استان گلستان

حوزه/ حسینی واعظ تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران الگوی تمام نمای استکبار ستیزی و آزادی خواهی برای جهانیان به شمار می آید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، سیده نفیسه حسینی واعظ، مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله سیزدهم آبان، خواستار حضور حداکثری آحاد مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه طلاب حوزه های علمیه خواهران استان گلستان در این راهپیمایی شد.

مدیر حوزه خواهران گلستان در بیانیه خود آورده است: 13 آبان ماه روز گرامیداشت قیام دانش آموزان شهید و متعهدی است که بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی برخواستند که این قشر آگاه و متعهد، در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چه در زمان کنونی در مقابل طواغیت زمان، هستی خود را جهت دفاع از ملت و کشور عزیز در طبق اخلاص نهادند.

13 آبان به جهانیان آموخت که ایران اسلامی می‌تواند هویت پرافتخار و تاریخی خود را با نفی قدرت‌های استعماری به جهانیان عرضه دارد که دیوار ظلم و ستم، متزلزل و شکستنی است؛ در حقیقت، انقلاب اسلامی ایران الگوی تمام نمای استکبار ستیزی و آزادی خواهی برای جهانیان به شمار می آید.

آنچه 13 آبان امسال را متفاوت تر از سنوات گذشته می کند، توطئه گری ها و ارعاب دولت آمریکا نسبت به ملت عزیزمان است؛ از تحریم های ظالمانه گرفته تا دخالت در نظام کشورها و ریختن خون هزاران نفر از مردم بی گناه در کشورهای مختلف جهان. بی شک، اینهمه شرارت و تهدید هرلحظه بر عمق کینه و نفرت‌ مردم ایران از آمریکا و عوامل خائن داخلی و خارجی‌ اش می‌افزاید اما ملت غیور ایران همواره در صحنه حاضر بوده و با حضور آگاهانه خود این توطئه ها را همچون گذشته به یاری خداوند خنثی خواهد نمود.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان ضمن بزرگداشت این روز بزرگ که یادآور سه اتفاق مهم در تاریخ ایران اسلامی؛ تبعید حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت امریکا در ۱۳۵۸ ؛ به جهانیان اعلام می‌دارد که با پاسداشت یاد و خاطره حضرت امام عظیم الشان(رضوان الله تعالی علیه) و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی با دعوت از اقشار و آحاد ملت ایران به ویژه طلاب عزیز حوزه های علمیه خواهران، برای حضور پر شور، معنوی و گسترده در راهپیمایی 13 آبان ماه با پیروی از رهبری حکیم و فرزانه خود ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و در راس آنها استکبار ستیزی و استقلال طلبی کوتاه نخواهد آمد و با برگزیدن مطالبات رهبری به عنوان نقشه راه حرکت در مسیر نیل به حکومت جهانی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به مبارزه همه‌جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنیا ادامه می‌دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha