سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه ملت ایران مبارزه با مستکبرین را از امام حسین(ع) آموخته است، تصریح کرد: ملت ایران از اول انقلاب تاکنون بر این معرفت استوار بوده و تلاش کرده که با استکبار مبارزه و مقابله کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام رضا خدری امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرا رسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: در چنین روز دانشجویان انقلابی لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند که اگر این کار را نمی کردند انقلاب ما در خطر شدیدی قرار می گرفت. این کار دانشجویان مورد تایید امام راحل قرار گرفت و این روز ملی با عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه ملت ایران مبارزه با مستکبرین را از امام حسین(ع) آموخته است، تصریح کرد: از اول انقلاب و تاکنون بر این معرفت استوار بوده ایم و تلاش کرده ایم که مبارزه با استکبار طاغوت داشته باشیم. دستور دین و قرآن است که باید با طاغوت مبارزه کرد و نباید در مقابل طاغوت کوتاه آمد.

حجت الاسام خدری گفت: امام حسین(ع) برای اینکه دین از بین نرود و ریشه های اسلام توسط بنی امیه قطع نشود، جان خود، اصحاب و فرزندان را فدا کردند.

وی با بیان اینکه همه ائمه(ع) به شهادت رسیدند، ابراز داشت: این مسئله نشان می دهد که ائمه(ع) ترس و وحشت در دل مستکبران ایجاد می کردند و ما امروز به عنوان پیروان اهل بیت(ع) باید مبارزه با طاغوت را ادامه دهیم ولو اینکه سختی هایی داشته باشد، لذا باید این سختی را به تاسی از امام حسین(ع) تحمل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha