جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روز ملی استکبار ستیزی

​حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان در بیانیه ای به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان ماه و روز ملی «استکبارستیزی» در بیانیه ای آورده است: ۱۳ آبان یادمان آزادی و استکبارستیزی ملت ایران علیه دستگاه ظلم و جور است. این روز یادآور رشادت؛ ایثار و فداکاری دانشجویان، دانش آموزان و... پیرو راستین خط امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حوزه علمیه استان کردستان به مناسبت یوم الله 13 آبان ماه و روز ملی «استکبارستیزی» بیانیه ای صادر کرد:

در متن بیانیه حوزه علمیه استان کردستان می خوانیم:

سیزدهم آبان ماه یادآور آزادمردی جوانان این مملکت و کشور اسلامی است.

13 آبان یادمان آزادی و استکبارستیزی ملت ایران علیه دستگاه ظلم و جور است. این روز یادآور رشادت؛ ایثار و فداکاری دانشجویان، دانش آموزان و... پیرو راستین خط امام خمینی (ره) است.

در چنین روزی (13 آبان ماه 58) به یکباره هیمنه دژخیم به دست دانشجویان و دانش آموزان فرو ریخت و بار دیگر انقلابی نوین و از جنس آزادگی در ایران دمیده شد.

این روز یادآور شور و شعور انقلابی و اسلامی جوانانی است که چندی بعد سینه خود را در برابر گلوله های آتشین رژیم بعث و حامیانش ستبر کردند و اجازه ندادند ذره ای از خاک ایران اسلامی به دست اجانب و نامحرمان بیفتد.

 13 آبان ماه هر سال برای همه ما تجدیدخاطره ای ماندگار در اذهان آزادمردان و شیرزنانی است که با دستان خالی خانه و لانه جاسوسی سردمدار اصلی مستکبریان جهان یعنی آمریکای جهانخوار را بر سرشان آوار کردند.

امروز ملت ایران اسلامی، مقتدر، قوی و استوار در برابر دنیای کفر و استبداد یک تنه ایستاده است و اجازه هرگونه زیاده خواهی را به مستکبران دیروز و زبونان امروز نخواهد داد.

امروز ایران اسلامی امید مستضعفان و راس خط جبهه مقاومت در منطقه و جهان است.

امروز نام ایران و ایرانی بر تن استعمارگران، مستکبران، دشمنان، منافقان، تروریستها و... لرزه می اندازد.

40 سال از عمر پربرکت این نظام الهی و مردمی گذشت و به کوری چشم دشمنان اسلام، روز به روز بر اقتدار این حکومت الهی افزوده می شود و بالعکس شاهد اضمحلال تدریجی جبهه کفر و نفاق هستیم.

امروز در چهل سالگی از عمر این انقلاب مردمی؛ برادری، وحدت و مودت در کشور راهگشای حل بسیاری از مشکلات و تنگناها شده است.

امسال ملت ایران آگاه تر از هر سال های گذشته، 13 آبان دیگری خواهند آفرید و به دشمنان قسم خورده این مملکت نشان خواهند داد که هرگز دست از اسلام و ایران اسلامی نخواهند کشید.

بی شک و یقینا امسال حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان ماه توجه جهانیان را به خود جلب خواهد نمود.

امسال دونالد ترامپ، رئیس جمهوری گستاخ و نادان آمریکا با چشمان خود اتحاد ملت ایران و نیز انزجار آزادگان جهان را از ایالات متحده به عینه خواهید دید. ان شاء الله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha