جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمدرضا فخر

حوزه/ محمدرضا فخر با تاکید بر اینکه جاهایی که به‌عنوان منشأ تفکر انقلابی هستند مخصوصاً دانشگاه‌ها و حوزه‌ها، باید به معرفی دستاوردهای چهل‌سالگی انقلاب ورود کنند، گفت: اگر که با همت مضاعف و نگاه علمی و تحقیقاتی به دستاوردهای انقلاب نگاه شود مسلماً برداشت مردم بسیار عمیق‌تر صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، محمدرضا فخر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 13 آبان در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآور حوادثی است که در همه آن‌ها بحث استکبارستیزی نهضت حضرت امام و انقلاب اسلامی مطرح است.

وی افزود: در 13 آبان همیشه طرف مقابل ما نظام سلطه به رهبری آمریکای جنایتکار بوده است، اما چیزی که مهم است ما امسال، علاوه بر اینکه می‌خواهیم مباحث مرتبط با منویات حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب را زنده کنیم، بحث ورود به حوزه استکبارستیزی از شروع نهضت تا الآن است که باید مطرح کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی یادآور شد: علی‌رغم اینکه صحبت‌هایی از مذاکره می‌شود، اما رویه نظام استکبار بر این است که بر هیچ تعهدی پایبند نیست و مشخص است که نظام سلطه بر چیزی جز تسلیم بدون قید و شرط نظام اسلامی رضایت نمی‌دهد.

فخر، بهترین راه برای غلبه بر نظام سلطه را مبارزه و ایستادگی دانست و بیان داشت: 13 آبان امسال مجدداً عهد و پیمان خودمان را بر منویات حضرت امام(ره) و تبعیت از مقام معظم رهبری در مبارزه همه‌جانبه با استکبار جهانی زنده می کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها هم بحث تمدید تحریم‌ها را دنبال می کنند، گفت: باید نشان دهیم همان‌طور که 40 سال در مقابل تحریم‌های نظام سلطه ایستادگی کردیم، مسیر برون‌رفت ما از تحریم‌ها و مشکلاتی که ایجاد کردند همین است نه مذاکره‌ای که نشان دادند بر آن پایبند نیستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه جاهایی که به‌عنوان منشأ تفکر انقلابی هستند مخصوصاً دانشگاه‌ها و حوزه‌ها، باید به معرفی دستاوردهای چهل‌سالگی انقلاب ورود کنند، گفت: اگر که با یک همت مضاعف و نگاه علمی و تحقیقاتی و پژوهشی به دستاوردهای انقلاب نگاه شود، مسلماً برداشت مردم از مباحث مرتبط با انقلاب بسیار عمیق‌تر و با بصیرت بیشتر صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در چهل‌سالگی و ایام بلوغ انقلاب اسلامی علی‌رغم مشکلاتی که برای مردم در حوزه‌های اقتصادی وجود دارد، ولی عزت و اعتباری که به‌واسطه انقلاب در چهل سال گذشته داشتیم باعث شده که جایگاه نظام اسلامی در بین مردم آزادی‌خواه جهان جایگاه بسیار رفیعی باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به دلایل دشمنی آمریکا در طول سالیان متمادی با انقلاب اسلامی، عنوان کرد: اگر به فرمایشات رهبر فقید انقلاب توجه کنیم ایشان بارها فرمودند «تا امریکا شما را پای میز مذاکره ننشاند و تمام امکانات شما را نگیرد از شما راضی نمی‌شود». چون بر آن صراط مستقیم بودیم، آمریکا نتوانسته به اهداف خودش برسد، لذا دشمنی‌های را ادامه می دهد.

وی اظهار کرد: آمریکا جز به سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی به چیز دیگری راضی نخواهد شد و این دشمنی‌ها را ادامه خواهد داد و بیشتر خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آن چیزی که به ما کمک خواهد کرد در مقابل دشمنی‌ها بایستیم، همدلی وحدت و ایستادگی است، خاطرنشان کرد: امروز تعداد قابل‌توجهی از کشورها در راستای اهداف استکبارستیزانه با جمهوری اسلامی ایران همراه شده‌اند و ان شاءالله با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری خواهیم توانست از تحریم‌ها سربلند خارج شویم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha