جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شکست تحریم ها

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: رئیس جمهور آمریکای جنایتکار در یک حرکت کاملا ناشیانه تاریخ تحریم های ظالمانه و بی اثر علیه ملت بزرگ ایران را سیزدهم آبان قرار داده، همین مسئله ضمن تقویت روحیه انقلابی و مقاومت جانانه مردم ولایتمدار ایران اسلامی، اثرگذاری این تحریم ها را در نطفه خفه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در جمع فعالان فرهنگی با اشاره به فرا رسیدن یوم الله 13 آبان گفت: یوم الله 13 آبان، در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی مناسبتی مهم و راهبردی در راستای تثبیت و تبیین ماهیت ضد استعماری انقلاب اسلامی به شمار می آید و یادآور رشادت ها و دلاوری های جوانان مسلمانی است که با حرکت عظیم خود بساط ظلم و جور و بی داد استکبار را در هم پیچاندند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: در این واقعه عظیم جوانان انقلابی، فهیم و ولایتمدار با استعانت از ذات اقدس احدیت و توسل به قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) و به ویژه شعار مقدس حضرت امام حسین (ع) یعنی «هیهات منا الذله» و همچنین تبعیت از رهبری های پیامبرگونه امام راحل(ره) باعث جاودانگی و ماندگاری حرکت عظیم 13 آبان شدند.

وی افزود: دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و همه اقشار  ایران اسلامی در سیزدهم آبان در حرکتی انقلابی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، از آن به انقلاب دوم تعبیر فرمودند و با تاسی از فرهنگ عاشورایی و الگوپذیری از اندیشه های متعالی و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و مبارزه با طاغوتیان و مستکبران عالم را رقم زدند.

حجت الاسلام سروستانی بیان داشت: یوم الله 13 آبان، همچنین سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) توسط نظام ستمگر شاهنشاهی است که بیش و پیش از هر مقوله ای انسان را به یاد خدامحوری، معنویت، اقتدار قاطعیت سیاسی پیر فرزانه انقلاب اسلامی از یک طرف، و همچنین انفعال و سردرگمی آن رژیم ستمگر می اندازد.

وی با بیان اینکه 13 آبان امسال رنگ و بوی دیگری دارد، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که دشمنان ما را از احمق ها قرار داد. رئیس جمهور آمریکای جنایتکار، که در عالم سیاست از هیچ تجربه و تخصصی بهره مند نیست، در یک حرکت کاملا ناشیانه تاریخ تحریم های ظالمانه و بی اثر علیه ملت بزرگ ایران را سیزدهم آبان قرار داده است، که همین مسئله ضمن تقویت روحیه انقلابی و مقاومت جانانه مردم ولایتمدار ایران اسلامی، اثرگذاری این تحریم ها را در نطفه خفه خواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: به پاس تکریم این روز شایسته است همه اقشار جامعه ایران اسلامی به ویژه دانشجویان و دانش آموزان با حضور گسترده در راهپیمایی این روز مقدس آن را به عنوان یوم الله و نماد اقتدار ایران اسلامی گرامی بدارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha