جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

​حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) بیجار گفت: رییس جمهور گستاخ و هتاک آمریکا برای درهم شکسن روحیه ملت شریف ایران، اعمال تحریم های ناجمردانه خود را به فردا یعنی ۱۳ آبان ماه موکول کرده است که این نشان از کینه و دشمنی بسیار رژیم متجاوزگر آمریکا نسبت به کشورهای آزادیخواه و مستقل دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری یوم الله 13 آبان ماه که با حضور طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار برگزار شد، اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی به دلیل کدورت ها و دشمنی های معاندان پر از فراز و نشیب های فراوانی است که هر کدام یک درس و عبرت برای ملت ایران می تواند باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) بیجار با اشاره به اینکه این انقلاب مورد کینه دشمنان و معاندان است، افزود: دشمنان این ملت هرگز دست از دشمنی برنمی دارند و هیچ اعتمادی به دوستی آنان نیست، زیرا ضربه ای که از ملت ایران خورده اند را تا ابد فراموش نخواهند کرد.

این کارشناس حوزوی در ادامه با تاکید بر اهمیت سیزدهم آبان در تاریخ سیاسی ایران گفت: در تقویم سیاسی انقلاب اسلامی روزهای بسیار مهم زیادی وجود دارد، ولی در این میان سیزدهم آبان از اهمیت بسیار بالا و ویژه ای برخوردار است.

وی به علت استراتژیک بودن 13 آبان در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در این روز، سه رویداد مهم و سرنوشت ساز به وقوع پیوست که هر کدام از دیگری مهمتر است، یکی از این رویدادها تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه توسط عمال خودفروخته شاه بود.

حجت الاسلام محمودی به 2 رویداد مهم دیگر در این روز اشاره کرد و گفت: تسخیر به اصطلاح سفارتخانه آمریکا به دست دانشجویان پیرو امام خمینی (ره) که تبدیل به لانه جاسوسی و توطئه چینی شده بود، یکی دیگر از رویدادهای مهم در این روز است.

وی سومین رویداد دیگر 13 آبان را به شهادت رساندن تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان تهرانی به دست مزدوران شاه مخلوع عنوان کرد و اظهار داشت: این سه رویداد بسیار مهم شاید در ظاهر دلخراش باشند، ولی همین حوادث پایه های این نظام الهی را محکم تر کردند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) بیجار گفت: از سویی دیگر روز 13 آبان ماه برای ملت ایران، یادآور کینه دشمنان اسلام نسبت به جمهوری اسلامی ایران است.

این استاد حوزوی با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه و با ابهت راهپیمایی سیزده آبان ماه فردا در سراسر ایران گفت: دشمنان این روزها با هزاران ترفندهای پیچیده به دنبال دلسرد کردن مردم از انقلاب و آرمان های آن هستند، لذا همه وظیفه داریم با حضور پرشور در این راهپیمایی مهم، جواب دندان شکنی به دشمنان بدهیم.

حجت الاسلام محمودی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امسال ملت ایران باید نسبت به سالهای گذشته حضور بسیار چشمگیری در راهپیمایی 13 آبان داشته باشند، زیرا در این ماه ها دشمنی آمریکایی ها نسبت به انقلاب اسلامی بسیار شدیدتر شده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) بیجار گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور گستاخ و هتاک آمریکا برای درهم شکسن روحیه ملت شریف ایران، اعمال تحریم های ناجمردانه خود را به فردا یعنی 13 آبان موکول کرده است که این نشان از کینه و دشمنی بسیار رژیم متجاوزگر آمریکا نسبت به کشورهای آزادیخواه و مستقل دارد.

حجت الاسلام محمودی در پایان سخنان خود بیان داشت: بی شک موج رسانه ای حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی فردا در دنیا انعکاس بسیار خاصی خواهد داشت و این امر موجب انزوای بیشتر آمریکا و هم پیمانان منطقه ای و جهانی اش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha