جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان از خبرگزاری حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید مبارک موسوی از روحانیون پاکستان عصر امروز از خبرگزاری حوزه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید مبارک موسوی عضو ارشد مجلس وحدت مسلمین پاکستان در ایالت پنجاب  عصر امروز با حضور در ساختمان رسانه رسمی حوزه،از خبرگزاری حوزه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش: در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین سید محمد میرغیاثی ناظر علمی رسانه رسمی حوزه، علی فقیه دبیر تحریریه و همچنین دبیران خبرگزاری حوزه گزارشی از فعالیت ها و نحوه اطلاع رسانی در حوزه علمیه ارائه دادند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مبارک موسوی ضمن بازدید از بخش های مختلف رسانه رسمی حوزه با تقدیر از مواضع خبرگزاری حوزه و پوشش اخبار بین الملل بر توجه بیشتر این رسانه رسمی حوزه به مسلمانان اردو زبان تاکید کرد.

وی افزود: امروز در همسایگی جمهوری اسلامی ایران  و حوزه علمیه قم، حدود ۵۰۰میلیون مسلمان به زبان اردو از جمله در شبه قاره هند، پاکستان و افغانستان زندگی می کنند که نیاز به معارف اسلامی و الهی دارند که رسانه حوزه باید برای این دسته از مسلمین برنامه داشته باشد.

خاطرنشان می شود: عضو ارشد مجلس وحدت مسلمین پاکستان در ایالت پنجاب در گفت و گو با خبرگزاری حوزه به وضعیت مسلمانان و شیعیان در کشور پاکستان پرداخته که مشروح آن به زودی منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha