پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
طلاب و اساتید

همزمان با روز استکبار ستیزی، مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه استان در این راهپیمایی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، همزمان با روز استکبار ستیزی، مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه استان در این راهپیمایی شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، طلاب 24 مدرسه علمیه استان مازندران همگام سایر اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان و دانش آموزان با حضور در راهپیمایی روز سیزدهم آبان ماه با آرمان های انقلاب، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

این گزارش می افزاید؛ طلاب انقلابی مدارس علمیه مازندران با در دست داشتن پلاکارت هایی که بر روی آن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن نوشته بود بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به توطئه ها و جنایت های این کشورها نشان دادند.

 

بر اساس این گزارش، حوزویان که همواره در عرصه ها و صحنه های مختلف این انقلاب حضوری اثرگذار و مستمر داشتند امروز نیز همگام با سایر اقشار مختلف جامعه با سر دادن شعارهای انقلابی حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب، نظام اسلامی و همچنین مقام معظم رهبری اعلام کردند.

این گزارش می افزاید؛ طلاب و روحانیان مدارس علمیه مازندران با این حضور گسترده و خودجوش خود ثابت کردند که در راه دفاع از انقلاب و آرمان های نظام همراه با سایر اقشار جامعه همواره پرچم دار هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha