جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم بطحایی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: در طول چهل سال اخیر، انقلاب اسلامی ایران ،بزرگترین خار چشم دشمنان بوده و لذا آن ها برای تضعیف انقلاب به هر ترفند و روشی دست زده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم بطحایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم و به خصوص دانش آموزان و نسل جدید در راهپیمایی 13 آبان ماه امسال، ابراز داشت: بصیرت انقلابی ملت ما و تبعیت آن ها از ولایت فقیه در کنار وحدت و انسجام داخلی از جمله مهم ترین عواملی بوده که باعث خنثی شدن توطئه های پیچیده دشمنان در طول چهار دهه اخیر شده است.

وی افزود: امروز دشمن هم در فضای حقیقی و هم به خصوص فضای مجازی، شدیدترین شیطنت ها و برنامه ها را علیه انقلاب اسلامی ایران انجام می دهد و در مقابل ما باید روز به روز ایمان ، بصیرت و ولایتمداری و مجاهدت خویش را در زمینه حراست از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی افزایش دهیم.

این استاد حوزه همچنین بیان داشت: واقعیت آن است که دشمنان گذشته از جنگ سیاسی و فرهنگی به جنگ با اعتقادات و باورهای دینی و ایمانی ما آمده اند و به خصوص در فضای مجازی با شبهه پراکنی و تخریب فرهنگی و اخلاقی، می خواهند به این هدف شوم خود دست یابند.

وی گفت: بدون تردید در مواجهه با این وضعیت ما باید از ظرفیت فضای مجازی در راستای پاسخگویی به شبهات دشمن و به خصوص تبیین و تبلیغ آرمان ها و اهداف دینی و انقلابی خود نهایت استفاده را بکنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha