جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی حبیبیان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حبیبیان از میزبانی شهرستان مهریز از چهارمین اجلاس اقامه نماز استان یزد خبر داد.

به خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام علی حبیبیان، رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد در جلسه برنامه ریزی اجلاس اقامه نماز شهرستان مهریز به برگزاری چهارمین اجلاس اقامه نماز استان یزد اشاره کرد و گفت: این اجلاس در تاریخ 1آذرماه امسال به میزبانی شهرستان مهریز و با حضور آیت الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان‌های یزد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سومین اجلاس اقامه نماز استان سال گذشته در شهرستان بافق برگزار شد، خاطر نشان کرد: بیش از 300 آثار در زمینه های مختلف اعم از کلیپ،فیلم کوتاه،پوسترهای گرافیکی،گیف و عکس به دبیرخانه استان ارسال شد و از بین این آثار 50اثر برگزیده در حوزه نماز و فضای مجازی به اجلاس سراسری  نماز ارسال شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد به محورهای چهارمین اجلاس اقامه نماز استان یزد اشاره کرد و اذعان داشت: شیوه‌های دعوت به نماز و نیز ارائه راهکارهایی برای ترویج اقامه نماز از جمله از این محورها است.

حجت الاسلام حبیبیان خاطر نشان کرد: امسال هم از فعالان حوزه اقامه نماز و نیز افرادی است که در زمینه ترویج اقامه نماز به نوعی ابتکار و نوآوری انجام داده اند تجلیل خواهد می شوند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha