پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه علميه الزهرا(س) ساري؛ طرح ستارگان حوزه

حوزه/ طرح پژوهشی «ستارگان حوزه» با هدف آشنایی طلاب با سیره علمای بزرگ، در مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) ساری اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از مازندران، خانم عزیزی معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری با اعلام این خبر، بیان کرد: طرح «ستارگان حوزه» جهت افزایش انگیزه طلاب در امور پژوهشی و آشنایی آنها با سبک زندگی عالمان دین، در طول نیم سال تحصیلی اجرا می شود.

وی افزود: این طرح با رویکرد پژوهشی در قالب های مختلف نمایشگاه، بزرگداشت، جزوه، مسابقه، سیر مطالعاتی و... برگزار شده که با وجود این طرح ها، فعالیت های پژوهشی با یک وحدت و انسجام خاصی در مدرسه انجام می شود.

 معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری با اشاره به شعار «هر نیمسال با یک عالم» تصریح کرد: برای تحقق این شعار، هر نیمسال تحصیلی، با نام یک عالم شروع می شود و تا پایان آن نیمسال ، سیره اخلاقي، علمی، پژوهشي، سیاسی و فرهنگي ایشان به طلاب شناسانده می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مدرسه الزهرا (سلام الله علیها) ساری، نیمسال تحصیلی اول 98-97 را با نام رهبر معظم انقلاب و مرجع تقلید شیعیان آیت الله العظمی سید علی حسینی خامنه ای، آغاز کرد.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha