چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مراسم آیین افتتاحیه هم‌زمان ۱۳ پروژه صنعتی به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان در استان قم

حوزه/ مراسم آیین افتتاحیه هم‌زمان ۱۳ پروژه صنعتی به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان در استان قم در واحد تولیدی آریا سیوان جم شهرک صنعتی محمودیه قم با سرمایه گزاری ۸۵۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۲۵۰ نفر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مراسم آیین افتتاحیه هم‌زمان 13 پروژه صنعتی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان در استان قم ظهر امروز در واحد تولیدی آریا سیوان جم شهرک صنعتی محمود آباد قم با سرمایه گزاری 850 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 250 نفر برگزار شد.

گفتنی است میهمانان این برنامه آیت‌الله علیرضا اعرافی امام‌جمعه قم و مدیر حوزه‌های علمیه، سید مهدی صادقی استاندار قم و محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بودند و بعد از توضیحات سید محمدرضا بکائی مدیر عامل واحد تولیدی آریا سیوان جم به ایراد سخن پرداختند.

سید محمدرضا بکائی گفت: شرکت آریا سیوان جم از سال 93 درزمینهٔ خودکفایی و اشتغال‌زایی داخلی پا به عرصه تولید گذاشته که از سال گذشته به‌صورت آزمایشی فعالیت خود را درزمینهٔ تولید انواع کاغذهای تیشو آغاز کرده و از آغاز سال 97 فعالیت رسمی خود شروع کرده است.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی با 500 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 50 نفر مستقیم و 500 نفر به‌صورت غیرمستقیم فعالیت خود را آغاز کرده و به دنبال این است که این ظرفیت را به سه برابر افزایش دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صنعت گران و تولیدکنندگان در این شرایط بحرانی تحریم ها این انتظار را از دولتمردان دارند که با حمایت در عرصه‌های مختلف واردات و صادرات، ثبت مجوزها، تخصیص ارز، مسائل مربوط به گمرک و تأمین آب موردنیاز راه را برای واحدهای تولیدی هموار کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha