جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه نکا

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسئولان کشورمان با مدیریت صحیح و انقلابی تلاش کنند مشکلات اقتصادی را به حداقل برسانند، تصریح کرد: باید با تدبیر و گوش فرا دا به رهنمودهای مقام معظم رهبری این توطئه آمریکایی ها را خنثی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسئولان شهرستان نکا با تجلیل از حضور حماسی مردم به ویژه جوانان در راهپیمایی روز سیزدهم آبان ماه، گفت: این حضور پاسخ محکمی به دخالت ها و توطئه های دشمنان انقلاب به ویژه آمریکای جنایت کار بود.

وی با اشاره به این که استکبار ستیزی و ظلم ستیزی ریشته قرآنی دارد، افزود: ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر همواره پرچم مبارزه و مقابله با استکبار را در اقصی نقاط جهان برافراشته نگاه داشتند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی ابهت آمریکایی ها در منطقه و سایر نقاط جهان شکسته شد، خاطرنشان کرد: امروز این کشور مستکبر و مستبد جهوری اسلامی ایران را بزرگترین موانع در برابر تحقق نقشه های استکباری خود می داند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها در چهار دهه اخیر هر چه در توان داشتند برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی به کار گرفتند، گفت: اما همه نقشه ها و تلاش های آنها شکست خورد و به بن بست رسید.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحریم ها و فشارهای اقتصادی آخرین حربه آمریکایی ها برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: مقامات آمریکایی به خوبی می دانند این توطئه آنها نیز با مدیریت صحیح شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که این ملت هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های آمریکایی ها نخواهند شد، بیان داشت: این ملت با بصیرت و انقلابی همواره ثابت کرده در دفاع از آرمان های انقلاب پیشگام است.

استاد حوزه علمیه مازندران به شروع تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: خروج آمریکایی ها از برجام و بازگرداندن مجدد تحریم ها علیه کشورمان رسوایی دیگری برای دولتمردان دروغ گوی این کشور بود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز جایگاه آمریکایی ها هر روز دنیا در حال افول کردن است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها با این اقدام خود ثابت کردند که به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه نکا با تأکید براین که مسئولان کشورمان با مدیریت صحیح و انقلابی تلاش کنند مشکلات اقتصادی را به حداقل برسانند، تصریح کرد: باید با تدبیر و گوش فرا دا به رهنمودهای مقام معظم رهبری این توطئه آمریکایی ها را خنثی کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به طور حتم بازنده اصلی این جنگ اقتصادی آمریکایی ها خواهند بود، گفت: ملت ایران چهار دهه است که از سوی این کشور زیاده خواه تحریم هستند و در سایه همین تحریم ها نیز به پیشرفت های قابل توجهی نیز دست پیدا کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha