جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان

حوزه/ در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمان، بر ضرورت استفاده از ظرفیت‎های مردمی و پرهیز از رفتارهای جناحی و سیاسی و تشریفات اداری در برگزاری این مراسم تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان با حضور آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و دکتر محمدرضا پور ابراهیمی نمانده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در محل دفتر امام جمعه  برگزار شد.

در این جلسه که مسئولین استانی و نمایندگان تشکلهای مردم نهاد حضور داشتند، ابتدا آقای مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان به ارائه گزارشی از عملکرد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پرداخت.

در ادمه آیت الله خاتمی، پیرامون چگونگی برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صحبت کرد و بر استفاده از ظرفیتهای مردمی و دوری از تشریفات اداری در برگزاری مراسم تاکید کرد.

در پایان، دکتر پور ابراهیمی به نقشه های دشمن در ایجاد فشار اقتصادی بر جامعه ایران و ایجاد ضربه به جمهوری اسلامی از این طریق اشاره کرد و مهمترین اقدام مسئولین در این دوره را برنامهریزی در تسهیل امور جاری مردم دانست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha