پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام‌ حسین زارع زاده ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد

حوزه / حجت‌الاسلام زارع‌ زاده گفت: سرمایه گذاری مناسب و برنامه ریزی شده در وقف سبب افزایش ۱۰برابری درآمد موقوفات یزد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت‌الاسلام حسین زارع‌ زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد صبح امروز در دیدار مدیران اوقاف استان با آیت‌الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با اشاره به اینکه 70 درصد موقوفات استان یزد مربوط به بخش کشاورزی است، گفت: درآمدهای این بخش به دلیل مشکلات ناشی از خشکسالی‌ها کاهش پیدا کرده که به وسیله تغییر الگوی کشت و آبیاری می‌توان زمینه افزایش درآمدها در این حوزه را فراهم کرد.

این مقام مسئول یکی از مباحثی را که اگر بیشتر به آن توجه شود بسیاری از مشکلات حل و فصل می شود، بحث سرمایه گذاری در وقف است.

وی با تاکید بر اینکه اگر سرمایه گذاری در حوزه وقف استان به درستی انجام گیرد، افزایش 10برابری درآمد موقوفات یزد را خواهیم داشت، خاطر نشان کرد: این افزایش فقط با سرمایه گذاری درست و برنامه ریزی شده قابل اجراست که امیدواریم به این سمت پیش برویم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: اگر این فرصت فراهم شود، زمینه بهره برداری و توسعه هر چه بیشتر وقف را در استان شاهد خواهیم بود.

حجت‌الاسلام زارع‌ زاده با بیان اینکه تنوع حوزه وقف در جامعه نوید بسیار خوبی برای بهره ‌برداری از این حوزه در راستای توسعه همه جانبه استان و کشور است، تصریح کرد: البته این موضوع مستلزم سرمایه‌گذاری درست و مناسب در این حوزه است و خوشبختانه در طول سال شاهد ثبت وقف‌های جدیدی در استان هستیم و این موضوع نشان دهنده توجه ویژه مردم به بحث وقف است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha