جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماجرای بین امام جمعه و بخشدار الوار گرمسیری در ۱۳ آبان

حوزه/ نمایندگان طلاب و فضلای اندیمشک در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای عملکرد اهانت آمیز بخشدار با سخنرانی ۱۳ آبان امام جمعه الوار گرمسیری را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، بیانیه نمایندگان دوره قبلی و فعلی طلاب و فضلای اندیمشک در «مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکوم کردن عملکرد اهانت آمیز و مخالفت عملی بخشدار بخش الوار با سخنرانی ۱۳ آبان امام جمعه بخش الوار گرمسیری، به این شرح است:

بسمه تعالی

امام خامنه ای (مد ظله العالی): «مسؤولان انقلاب در سرتاسر کشور، ائمه‌ی جمعه‌اند. سنگرهای دفاع معنوی در مقابل دشمنان در سطح جامعه، ائمه‌ی جمعه‌اند.»

جایگاه امامت جمعه در حکومت اسلامی منتسب به ولی فقیه است؛ بنابراین حفظ حرمت این جایگاه لازم و اهانت به آن حرام شرعی و قابل پیگرد قانونی است. متأسفانه سالهاست که برخی مسئولان شهرستان اندیمشک و توابع آن، با تمامیت خواهی، همه جا و همه افراد را برای منافع شخصی خود می خواهند و هر فردی را که تسلیم اهداف و خواسته های ناصواب آنها نشود، مورد تهاجم و تخریب قرار می دهند.

امام جمعه محترم بخش الوارگرمسیری، جناب حجت الإسلام و المسلمین آقای حسینی منش، شخصیتی انقلابی و باتقواست که با مواضع شفاف و مردمی خود، با فساد و تبعیض مسئولان مخالفت می کند، به همین دلیل، همواره مورد هدف برخی از مسئولان شهرستان قرار می گیرد؛ اسفند ماه پارسال نماینده شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اهانت های خود ایشان را به «تفرقه اندازی» متهم کرد و در ۱۳ آبان امسال که روز وحدت داخلی و مبارزه با استکبار جهانی است، بخشدار بخش الوار گرمسیری که خود از متهمان فساد مالی اخیرِ بخش محسوب شده، با قطع برق سیستم صوتی، برخلاف مصوباتی که خود نیز آنها را امضا کرده است، مانع سخنرانی امام جمعه محترم در این مراسم مهم شد.

اینجانبان ضمن حمایت قاطع از امام جمعه محترم بخش الوار و محکوم کردن مخالفت عملی بخشدار بخش الوار با مراسم و سخنرانی ۱۳ آبان؛ خواستار برخورد قاطع مراجع قضایی با این شخص و برکناری وی از این جایگاه هستیم.

علیرضا ذبیح، سیداحمد مرتضایی و بهروز حسین پور

 13/8/97 شهر مقدس قم

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha