پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: اگر امروز امنیت، آرامش و اقتدار در ایران اسلامی وجود دارد به برکت خون شهیدانی است که در هشت سال جنگ تحمیلی با ایثار و از خود گذشتگی برابر دشمن ایستادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، در نشستی با دست اندرکاران نمایشگاه «رسم پروانگی» که به مناسبت برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین در حال برگزاری است، گفت: دشمن نمی تواند در مقابل تفکر انقلابی، کاری از پیش ببرد و ضربه‌ای به نظام مقدس اسلامی بزند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: اگر امروز امنیت، آرامش و اقتدار در ایران اسلامی وجود دارد به برکت خون شهیدانی است که در هشت سال جنگ تحمیلی با ایثار و از خود گذشتگی برابر دشمن ایستادند.

وی ادامه داد: شهدا قدرت ایمان را دیدند و دریافتند تفکر انقلابی و روحیه شهادت طلبی باعث بسط و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) در جهان می شود، لذا باید در صحنه حق و باطل حضور داشته باشیم و جایگاه خود را در جهان حفظ کرده و در برابر ستمگران بایستیم و با الگو گیری از شهدا به دنبال دفاع از حقوق مظلومان باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان قزوین، بیان کرد: مسئولین و دست اندرکاران برای برگزاری باشکوه این کنگره همت خود را بکار گیرند.

حجت الاسلام معبودی در رابطه با شهدای روحانی نیز گفت: شهدای روحانی در دفاع مقدس نقش ارزشمند و ماندگاری داشتند، براین اساس دست اندرکاران سازمان بسیج طلاب و روحانیون و حوزه علمیه استان، توانسته اند آثار صوتی و تصویری این شهدای والا مقام را تهیه و در اختیار آحاد مردم قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha