جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 سید محمد سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم گفت: باید سعی شود مراسم با شکوه اربعین که باعث عظمت تشیع در جهان اسلام است از حالت مردمی بودن خارج نشود و تمامی مردم به هر صورت که می توانند در این عرصه مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: این ستاد باید به گونه ای در طول سال فعالیت نماید که در ایام اربعین حسینی غافل گیر نشود و بتواند با توجه به حجم زائرینی که قصد شرکت در این مراسم را دارند با مشکلات مواجه نشود.

تولیت حرم بانوی کرامت افزود: باید سعی شود مراسم با شکوه اربعین که باعث عظمت تشیع در جهان اسلام است از حالت مردمی بودن خارج نشود و تمامی مردم به هر صورت که می توانند در آن مشارکت داشته باشند.

امام جمعه قم با اشاره به لزوم همکاری و همفکری منسجم و هماهنگ شده ارگان های دولتی در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم معنوی خاطر نشان کرد: باید برای برپایی این مراسم دولت به گونه ای هماهنگ با دیگر ستاد ها فعالیت کند که در اجرایی کردن فعالیت ها خللی ایجاد نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد نیز در این دیدار با اشاره به برپایی عظیم مراسم اربعین حسینی گفت: مراسم امسال اربعین نسبت به سال‌های گذشته بهتر برگزار شد و هدف اصلی هم همان جمع شدن شیعیان تحت بیرق امام حسین علیه‌السلام بود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha