پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور با مراجع و علما

حوزه/ پیاده‌روی حماسی اربعین از افتخارات و نشانه‌های بزرگ شیعه بوده و باید برای برگزاری باشکوه‌تر آن در سال‌های آینده اقدامات مثبتی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی عصر امروز در دیدار با معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین، که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، با بیان این که  پیاده‌روی اربعین یک حرکت بسیار باشکوه و کم‌نظیری است گفتند: پیاده‌روی حماسی اربعین از افتخارات و نشانه‌های بزرگ شیعه بوده و باید برای برگزاری باشکوه‌تر آن در سال‌های آینده اقدامات مثبتی انجام شود.

این مرجع تقلید با بیان این که پیاده‌روی اربعین یک حرکت بسیار بزرگ و کم‌نظیر است، افزودند: در سال‌های اخیر همواره بر تعداد افراد و زائرانی که در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند افزوده‌ شده است.

ایشان با بیان این که  تلاش مسئولان باید در این مسیر  بوده که توجه مردم و ملت‌های دیگر جهان نسبت به این حرکت بزرگ بیشتر از گذشته باشد،  تاکید کردند: مسئولان کشور به‌ویژه ستاد اربعین باید قدر نعمت و افتخاری که برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به آن‌ها داده‌ شده را بدانند، تلاش‌ها و اقداماتی که در زمینه اربعین قرار می‌گیرد در هر جایی که باشد مورد توجه امام زمان(عج) است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha