جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیاده روی «ولایت» دشتستان

حوزه/ امروز و همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، شهرستان دشتستان(شهر برازجان) صحنه حضور هزاران نفر از مردم خدا و عاشقان و دلداگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در پیاده روی «ولایت» بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، امروز و همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع)، شهرستان دشتستان(شهر برازجان) صحنه حضور هزاران نفر از مردم خدا و عاشقان و دلداگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در پیاده روی «ولایت» بود.

مردم از جای جای نقاط استان بوشهر با حضور باشکوه، بزرگترین اجتماع و پیاده روی جنوب کشور را تحت عنوان پیاده روی «ولایت» برگزار کردند تا به نیت زیارت امام رئوف و ابراز ارادت به ساحت این امام همام با آرمان های الهی تجدید بیعت کرده و وفاداری خود را به ائمه اطهار نشان دهند.

دشتستانی ها امروز خود را به محل شروع این مسیر معنوی رساندند و مسیر 17 کیلومتری پیاده روی تا شاهزاده ابراهیم را پیمودند تا بار دیگر ولایتمداری خود را به همگان به اثبات رسانند.

در مسیر پیاده روی بسیاری از مردم با برپایی موکب هایی در این مسیر معنوی از زائران پذیرایی کرده و به آنها خدمت رسانی می کردند. همچنین به جهت رفاه حال شهروندان سرویس های نقلیه هم از سوی شهرداری شهر برازجان برای خدمت رسانی و جابجایی زائران وضع شده بود.

همچنین بسیاری از دسته جات عزاداری و سینه زنی در این مسیر دیده می شد که در غم سالروز شهادت امام رضا(ع) بر سر و سینه می زدند.

در این پیاده روی که از آن به عنوان بزرگترین پیاده روی جنوب کشور یاد می شود جمعیتی بالغ بر 100 هزار نفر حضور داشتند. افزون بر این در بین جمعیت حضور بسیاری از شخصیت ها و مسئولان استانی و شهرستانی هم دیده می شد.

انتهای پیام

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha