جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله فاضل

حوزه/ دومین سالگرد ارتحال آیت الله فاضل استرآبادی(ره) امروز با حضور علما، روحانیان، طلاب و اقشار مختلف مردم در مدرسه علمیه فیضیه مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، دومین سالگرد ارتحال آیت الله محمد فاضل استرآبادی و پنجمین سالگرد رحلت حاجیه خانم کوهستانی، بعد از ظهر امروز با حضور علما، روحانیان، طلاب و اقشار مختلف مردم در مدرسه علمیه فیضیه مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا فاضل، تولیت مدرسه علمیه فیضیه مازندران در این مراسم به ویژگی های مرحوم آیت الله فاضل استرآبادی اشاره کرد و گفت: این عالم وارسته همه عمر خود را در جهت پرورش طلاب و اعتلای دین سپری کرد.

مسئول مدرسه علمیه فیضیه مازندران با بیان این که مرحوم آیت الله فاضل استرآبادی با چند دهه تلاش خود توانستند این فضای حوزوی را در استان پایه گذاری کنند، افزود: در حال حاضر مدرسه علمیه فیضیه بابل یکی از مدارس مهم استان به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل با اشاره به این که آیت الله فاضل(ره) در این مدت شاگردان بسیاری را در این حوزه تربیت و پرورش دادند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از این افراد در جایگاه های مهمی در کشور مشغول خدمت به دین و انقلاب هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که آیت الله فاضل(ره) عاشق خداوند بودند و لحظه ای از درگاه احدیت غافل نبودند، تصریح کرد: ایشان در همه حال خداوند متعال را ناظر بر اعمال خود می دانستند و تنها برای رضای او تلاش می کردند.

مسئول مدرسه علمیه فیضیه بابل با بیان این که آیت الله فاضل(ره) در برخورد با مردم بسیار صادق بودند، خاطرنشان کرد: ایشان همواره دغدغه امور مردم را داشتند و در جهت رفع گرفتاری های مردم بسیار تلاش می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل با اشاره به این که مردم داری یکی از مهم ترین ویژگی های آیت الله فاضل(ره) بود، افزود: هر کسی رابطه اش را با خدا محکم و قوی کند، خداوند متعال نیز رابطه اش را با مردم محکم می کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha