شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهیدی

حوزه/ حجت الاسلام شهیدی به ثواب فراوان زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اشاره کرد و با بیان اینکه باید به معجزات ائمه معصومین(ع) و امام رضا(ع) اعتقاد داشته باشیم، گفت: کسی به معجزات ائمه اطهار(ع) عقیده داشته باشد دست خالی از بارگاه اهل بیت(ع) بر نمی گردد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان حجت الاسلام والمسلمین شهیدی، نماینده آستان قدس رضوی، امروز در آیین «گلباران خورشید»، در یزدل آران و بیدگل با تسلیت سالروز امام رضا(ع)، با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که فرمود عده ای توفیق دارند نماز، عده ای هم روزه بگیرند و عده ای هم حج بیشتر بروند، اشاره کرد و گفت: حضرت فرمود هیچ کدام از اینها ملاک برتری انسان مومن نیست، بلکه آنچه انسان مومن و محب اهل بیت(ع) به آن نیازمند است، معرفت و شناخت است.

وی، به ثواب فراوان زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اشاره کرد و با بیان اینکه باید به معجزات ائمه معصومین(ع) و امام رضا(ع) اعتقاد داشته باشیم، افزود: کسی به معجزات ائمه اطهار(ع) عقیده داشته باشد، دست خالی از بارگاه اهل بیت(ع) بر نمی گردد.

شایان ذکراست، همزمان با سالروز شهادت علی بن موسی الرضا(ع) مراسم نمادین تشییع امام هشتم (ع)، با حضور علاقه مندان خاندان عصمت و طهارت(ع) و ۴۰ نفر از خادمان آستان قدس رضوی، در امامزاده بی بی زینب(س) یزدل آران و بیدگل برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha