شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حمید بهرامپور

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) بیجار گفت: دشمنان حساب ویژه ای روی پروژه نفوذ در حوزه های علمیه و در بین علما و روحانیون باز کرده اند که این خود می طلبد که طلاب و روحانیون بسیار هوشیار باشند و از جریان های ضددینی دوری کنند، لذا شناخت جریان های ضددینی و دین ستیز باید یکی از اولویت های روحانیون و طلاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حمید بهرامپور، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار، اظهار داشت: اینکه امروز شما در مدرسه علمیه در حال تحصیل هستید، افتخاری بزرگ برای شما محسوب می شود که خداوند بزرگ نصیبتان فرموده است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت ولیعصر(عج) بیجار ادامه داد: وظیفه طلاب در جامعه نسبت به دیگر اقشار بسیار بیشتر و مهمتر است، امروز روحانیون و طلاب هادیان و منادیان دین مبین اسلام در اجتماع محسوب می شوند و نگاه مردم به آنان نگاهی متفاوت است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه دوران طلبگی باید برای طلاب دوران طلایی و اندوختن علوم دینی و معرفتی باشد، گفت: طلاب باید متوجه باشند که دوران تحصیل در مدارس علمیه برای آنان بهترین دوران تحصیل علوم دینی و فراگیری اصول دین اسلام است، لذا این فرصت برای شما باید فرصتی مغتنم و استثنایی باشد.

حجت الاسلام بهرامپور در ادامه سخنان خود گفت: شما طلاب بعد از اتمام تحصیلات حوزوی و ورود به جامعه وظایفتان چندین برابر می شود و باید بتوانید به بهترین وجه ممکن وظیفه  دینی خود را ادا کنید.

وی با اشاره به اینکه قدم در احیای دین اسلام، جهاد و ایثار است، بیان داشت: امروز باید اذعان کرد که اکثر جوامع بشری با خلا معنویت روبرو هستند، لذا می طلبد که این خلا در جامعه از بین برود، لذا تنها روحانیون و طلاب دینی می توانند خلا معنویت به وجود آمده در جامعه را پر کنند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت ولیعصر(عج) بیجار اظهار داشت: از سوی دیگر دشمنان حساب ویژه ای روی پروژه نفوذ در حوزه های علمیه و در بین علما و روحانیون باز کرده اند که این خود می طلبد طلاب و روحانیون بسیار هوشیار باشند و از جریان های ضددینی دوری کنند، لذا شناخت جریان های ضددینی و دین ستیز باید یکی از اولویت های روحانیون و طلاب باشد.

حجت الاسلام بهرامپور به علت تلاش دشمن برای پروژه نفوذ در حوزه های علمیه اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان اسلام به خوبی می دانند که تا زمانی بین مردم و روحانیت ارتباط و تعامل باشد، اجرای هرگونه توطئه ای منتفی است، لذا می خواهند با ایجاد این طرح شیطانی زیرساخت های مخرب خود برای تضعیف و حتی از بین بردن دین در جامعه را احیا کنند.

این استاد حوزوی در پایان سخنان خود گفت: دشمنان از هر فرصتی برای نفوذ در شئونات کشوری استفاده می کنند و با ایجاد شبکه های ماهواره ای و قدرت رسانه ای که دارند به صورت مدام در حال انتشار شبهات دینی و عقیدتی در جامعه است و با این کار می خواهند جبهه مقاومت در جامعه را تضعیف کند، لذا اینجاست که روحانی و طلبه باید وارد میدان جنگ نرم دشمنان نظام شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha