جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دانشگاه ادیان ۱

حوزه/ آزمون زبان‌های خارجی (انگلیسی و عربی) ویژه مقطع دکتری (تافل) برای دانشجویان سراسر کشوردر دانشگاه ادیان و مذاهب قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، با توجه به آیین نامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، که دانشجویان مقطع دکتری تخصصی باید مطابق شیوه‌نامه موسسات آموزشی، دارای توانایی در یکی از زبان‌های خارجی باشند، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب با همکاری مرکز زبان دانشگاه ادیان و مذاهب، به منظور احراز توانایی دانشجویان مقطع دکتری اقدام به برگزاری آزمون زبان‌های خارجی(انگلیسی و عربی) می‌نماید و کسب درجه قبولی در این آزمون برای انجام مراحل دفاع از رساله دکتری برای کلیه دانشجویان مقطع دکتری تخصصی این دانشگاه، ضروری می‌باشد.

همچنین این آزمون براساس شیوه‌نامه دانشگاه ادیان و مذاهب در دو زبان عربی و انگلیسی برگزار می‌شود؛ سوال‌های آزمون به‌صورت صد سوال چهارگزینه‌ای و در مدت 120 دقیقه برگزار خواهد شد و آزمون زبان در این سطح از منبع خاصی نخواهد بود و هدف سنجش توانایی داوطلبان است.

برپایه این گزارش: زمان آزمون پنج‌شنبه مورخ 24/08/1397 ساعت 9 صبح در دانشگاه ادیان و مذاهب، قم، پردیسان بلوار شهید مولوی، روبروی مسجد امام صادق(ع) می باشد.

*نحوه ثبت‌نام

  1. دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب برای ثبت‌نام و شرکت در این آزمون باید در سامانه جامع آموزش (سادا) نسبت به انتخاب عنوان آزمون زبان‌های خارجی [عربی یا انگلیسی] در مهرماه 97 (ترم 971) اقدام نمایند. بدیهی است درصورتی که دانشجویان مراحل ثبت‌نام خویش را به‌صورت کامل طی ننمایند، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قادر به درج نمرات کسب شده در آزمون نخواهد بود. ارزشیابی این آزمون کیفی بوده و نمره کسب شده هیچ تاثیری در میانگین دوره آموزشی ندارد.
  1. داوطلبانی که دانشجوی دانشگاه ادیان و مذاهب نیستند و قصد شرکت در این آزمون را دارند، باید حداکثر تا روز یکشنبه مورخ 20/08/1397  با مراجعه به سایت azmoon.urd.ac.ir اقدام به ثبت‌نام و انتخاب یکی از آزمون‌های عربی و یا انگلیسی نمایند. هزینه این آزمون برای این دسته از داوطلبان هشتاد هزار تومان (800.000 ریال) است. مرکز زبان دانشگاه ادیان و مذاهب پس از تصحیح اوراق امتحانی براساس درخواست داوطلبان نامه و گواهی دال برشرکت در آزمون و نمره کسب شده در آزمون را ارایه خواهد نمود. بدیهی است دانشگاه ادیان و مذاهب تعهدی مبنی بر پذیرش نمره کسب شده در مراکز آموزشی دیگر برعهده ندارد.

شماره تماس: 32802610 – 025              

واحد امتحانات و نمرات (داخلی 133)

واحد زبان عربی (داخلی 247)

واحد زبان انگلیسی (داخلی 222)

دفتر دانشکده زبان و فرهنگ ملل (داخلی 237)

زمان ثبت‌نام، حداکثر پایان وقت اداری روز یک‌‌شنبه 1397/08/20 می‌باشد.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha