جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۶۵۴۶۴۹۸۷۹

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن همواره تشر می‌زند، شرط می‌گذارد و از مذاکره صحبت می‌کند تاکید کرد: مذاکرات تزویر و مکر است و اینکه دشمن شرط و شروط می گذارد علتش این است که دشمن می ترسد و جز این نمی تواند باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با فرمانده نیروی هوایی کشور، اظهار داشت: نیروهای مسلح و عموما ارتش جمهوری اسلامی ایران کلمه طیبه است، بالاخص نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که السابقون السابقون اولئک المقربون هستند.

وی افزود: در یک شرایط زمانی آینده انقلاب مبهم بود چراکه سیستم حکومتی طاغوت مورد پشتیبانی غرب و حتی شرق بود و فردای آن مشخص نبود چه خواهد شد و نیروی هوایی در یک برد و باختی ورود پیدا کرد که اگر جز آنچه که واقع شد واقع می شد به معنی این بود که همه هستی شان را از دست می دادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه این ریسک جز با اراده و ایمان قوی ممکن نیست، عنوان کرد: از آن زمان که 40 سال می گذرد پای حرف توحیدی خودش ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی متذکر شد: خطرناک ترین صحنه های تهاجمی مربوط به صحنه های هوایی است و این تهاجمات به حالتی است که دفعی است و نیروی هوایی در جهت تامین جامعه و تامین سیستم نیروی هوایی یک مسئولیت ویژه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با شرایط دنیای امروز ایجاب می کند چون مسائل لحظه ای است نیروهای مسلح با کمال هوشیاری و بیداری، در حال رصد باشند تا نسبت به هرگونه فکر و خیال تعرض آماده باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز اگر نیروهای مسلح جامعه دچار کوچک ترین ضعف و سستی بشوند دشمن هیچ مهلتی نمی دهد، گفت: آن چیزی که مهم است این است که فکر تعرض را از دشمن بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تاکید کرد: مذاکرات تزویر و مکر است و اینکه دشمن شرط و شروط می گذارد علتش این است که دشمن می ترسد و جز این نمی تواند باشد.

وی یادآور شد: در قرآن هم ذکر شده است که خیال تهاجم را از دشمن بگیرند و این نوعی پشتیبانی از نوع انسان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر از آدم های خودپرست و متعدی این فکر گرفته نشود دنیا را به انحطاط می کشانند، اعلام کرد: روزی که جمهوری اسلامی تحقق پیدا کرد اگر بقیه کشورهای اسلامی با هر هدفی که هستند این سیستم را صورت می دادند این همه کشورهای اسلامی مورد تعرض قرار نمی گرفتند و آنها این حکم قرآن را نادیده گرفتند و آسیبش را هم می بینند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی درخصوص رزمایش ها و آزمایش و مانورهایی بیان داشت: ممکن است افرادی در این رزمایش ها آسیب ببینند و یا شهید شوند اما در روایات آمده است این افراد ارزششان از شهدایی که در صحنه نبرد با دشمن به شهادت می رسند بیشتر است و علت این است که با انجام رزمایش مقتدرانه خیال درگیری از دشمن گرفته می شود.

وی خطاب به نیروهای مسلح عنوان کرد: شما در صواب همه آنچه در جامعه اعم از کار و کشاورزی و صنعت و ... که در سایه امنیت می گذرد شریکید که البته خودسازی و قصد قربت شرایط اولیه برای انجام وظیفه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هرکاری که وظیفه شناخته شد و قربة الی الله بود آن عبادت است همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha