جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام احمدرضا اصغری معاونت آموزش مدرسه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب، حضور مردم در دفاع مقدس را لبیک به ندای حضرت امام(ره) و شکست دنیای استکبار دانست و گفت: امروز هم با همان روحیه ولایت پذیری دوران دفاع مقدس، با اطاعت محض از ولی امر مسلمین در جنگ اقتصادی مردانه ایستاده ایم.

حجت الاسلام احمدرضا اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، با تمسک به آیه 112 سوره هود« فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ وَمَنْ تَابَ مَعَكَ» پس تو چنان که مأموری استقامت و پایداری کن و کسی که با همراهی تو به خدا رجوع کند نیز پایدار باشد، گفت:  علی رغم جنگ اقتصادی دشمن، مردم با تبعیت از ولی فقیه و ایستادگی به پای ارزشهای اسلامی، مسیر خود را ادامه می دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه پایه گذاری نظام اسلامی توسط حضرت امام(ره) برگرفته از حکومت پیامبر(ص) بود، افزود: با توجه به تمامی مشکلات ایجاد شده توسط بدخواهان نظام اسلامی، انقلاب در آستانه 40 سالگی است.

معاون آموزش مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه در رژیم طاغوت با توجه به حضور مستشاران آمریکایی در ایران، روحیه توانمندی را سرکوب کرده بودند، ادامه داد: بحمدلله صفر تا صد قدرت دفاعی و بازدارندگی، ثمره مدیریت جهادی و در سایر امور لازم در حال خود کفایی هستیم.

وی با بیان اینکه باید تحریم های دشمنان را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: با توجه به تاکیدات رهبری معظم انقلاب، حمایت از تولید داخلی، جلوگیری از واردات بی رویه و خرید کالای ایرانی از طرف مردم،خنثی کننده تحریم های ظالمانه است.

معاون آموزش مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب تصریح کرد: تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، دشمنان ایران اسلامی را عصبانی کرده است.

حجت الاسلام احمدرضا اصغری با بیان اینکه ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی از هوشمندی برنامه اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب شگفت زده شد، اظاهر کرد: در صورت اجرای اقتصاد مقاومتی، اثر تحریم ها به صفر خواهد رسید.

 وی در پایان حضور مردم در دفاع مقدس را لبیک به ندای حضرت امام(ره) و شکست دنیای استکبار دانست و گفت: امروز با همان روحیه ولایت پذیری دوران دفاع مقدس، با اطاعت محض از ولی امر مسلمین در جنگ اقتصادی مردانه ایستاده ایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha