پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام قلوزی معاونت آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه با بیان اینکه مسئولین یک روز خود را به جای مردم کوچه و بازار در تامین نیازهای خانواده بگذارند تا گرانی را از نزدیک لمس کنند، گفت: اگر مسئولین هشدارهای مقام معظم رهبری را در خصوص مسائل اقتصادی نصب العین قرار می دادند، امروز شاهد بسیاری از مشکلات نبودیم.

حجت الاسلام قلوزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به سخنان ارزشمند حضرت امام خمینی در خصوص جایگاه مردم که فرمودند: من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین(ع) هستند، گفت: حضور پرشورتر مردم مومن و انقلابی در راهپیمایی ۱۳ آّبان نشان از وفاداری به ارزش های انقلابی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم در وفاداری به آرمان های انقلابی و تحمل مشکلات ناشی از سوء مدیریت بعضی از مسئولین را مثال زدنی دانست و افزود: قابل قبول نسیت که با تاکیدات رهبری معظم، مسئولین امر توان برطرف کردن مشکلات اقتصادی را ندارند.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه با اشاره به این که در صورت اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی نباید از تحریم دشمنان واهمه داشت، اظهار کرد: اجرای نسخه های ناکارآمد اقتصاد لیبرالی در نظام اسلامی، نه اینکه جوابگو نمی باشد، بلکه باعث مشکلات مضاعف می گردد.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت جهادی سردار شهید باکری در زمان تصدی شهرداری ارومیه، باید نصب العین مسئولان قرار بگیرد، گفت: مسئولین دولت اسلامی با روحیه بسیجی، درک صحیح مشکلات و داشتن برنامه لازم می توانند در جامعه مفید باشند.

حجت الاسلام قلوزی با تاکید براینکه دشمنان با حمله رسانه ای به دنبال دلسرد نمودن مردم از برکات نظام اسلامی در آستانه 40 سالگی انقلاب هستند، ادامه داد: پادزهر جنگ روانی دشمن، بیان خدمات انقلاب اسلامی است.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه مردمی در دوران دفاع مقدس از جان و مال خود برای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی مایه گذاشتند، سزاوار فشار اقتصادی نیستند، گفت: عدم نظارت مسئولین بر بازار و افسار گسیختگی لحظه ای قیمت ها، نباید مردم را از ادامه مسیر انقلاب بازدارد.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولین یک روز خود را به جای مردم کوچه و بازار در تامین نیازهای خانواده بگذارند تا گرانی را از نزدیک لمس کنند، افزود: اگر مسئولین هشدارهای مقام معظم رهبری را در خصوص مسائل اقتصادی نصب العین قرار می دادند، امروز شاهد بسیاری از مشکلات  نبودیم.  

حجت الاسلام قلوزی در پایان یادآور شد: دشمن توان حمله نظامی ندارد و با راه اندازی جنگ نرم و اقتصادی به دنبال ضربه زدن می باشد که در این راه موفق نخواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha