جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نصیرزاده

حوزه/فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تامین امنیت در اولویت اول قرار دارد و تلاشمان این است که با توجه به زیرساخت هایی که در شهر بیرجند قرار دارد مستقر شویم و وظیفه خودمان که تامین امنیت ملی و مردم منطقه است را به اجرا در آوریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، صبح امروز امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده»، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه برخی از مسئولان نیروی هوایی و سرهنگ خلبان «حمید مصطفوی» فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کرد.

وی با بیان اینکه براساس برآوردی که از تهدیدات در بخش های مختلف داریم آمایش سرزمینی خودمان را شکل می دهیم، اظهار داشت: برهمین اساس ضرورت پیدا کرده در این مناطق مستقر شویم و در شرق کشور باید فعالیتمان را بیشتر کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: نیروی هوایی به دلیل تحرک بالایی که دارد، باید در یک پایگاه مستقر شود و مناطق وسیعی را پوشش دهد و استقرار ما در بیرجند باعث شده نوار مرزی کشور را تا زاهدان پوشش دهیم.

تامین امنیت در اولویت اول نیروی هوایی قرار دارد

نصیرزاده با اشاره به اینکه بحث پوشش پشتیبانی لازم از نیروهای زمینی یک بحث و تامین امنیت بحث دیگری است، گفت: تامین امنیت در اولویت اول قرار دارد و تلاشمان این است که با توجه به زیرساخت هایی که در شهر بیرجند قرار دارد مستقر شویم و وظیفه خودمان که تامین امنیت ملی و مردم منطقه است را به اجرا در آوریم.

وی متذکر شد: تجربه نشان می دهد استقرار ما ضرری برای منطقه ندارد و نیروهای هوایی از جمله نیروهای پیشتازی است که در ابتدای انقلاب به صفوف مردم پیوست و در چند ماه اول جنگ به دلیل اینکه نیروهای زمینی هنوز انسجام لازم را نداشتند و نیروهای مردمی شکل نگرفته بودند، به تنهایی در مقابل تهاجم ایستاد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: نیروی هوایی  در همان 6 ماه اول جنگ ضربات مهلکی به رژیم صدام وارد کرد و اقتصاد و صدور نفت را از کار انداخت و مواضع پشت جبهه دشمن را کوبید و باعث شد که حرکت آنها کند شود و در همان جاهایی که اشغال کرده بودند تثبیت بشوند.

نصیرزاده با تاکید بر اینکه امروز هم نیروی هوایی برحسب وظیفه در تمام رویدادها حضور دارد، خاطرنشان کرد: به هرحال وظیفه اصلی ما خدمتگزاری به مردم و براساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا است و استقرار و حضور ما از بعد فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و نظامی مفید فایده برای منطقه است.

اصحاب رسانه در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند

وی در ادامه با بیان اینکه ما سربازان جبهه جنگ سخت هستیم، اما از جنگ نرم غافل نیستیم عنوان کرد: شما اصحاب رسانه در خط مقدم مبارزه هستید و دشمن از این رسانه نهایت بهره برداری را علیه ما می کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنان که برای جنگ سخت تمرین می‌کنیم، همزمان در میدان نبرد با دشمن در جنگ نرم نیز قرار داریم. 

نصیرزاده یادآور شد: وظیفه ما تأمین امنیت تمام ملت ایران است و انتظار است در میدان نبرد جنگ نرم، آب به آسیاب دشمن نریزیم. همه باید هم‌فکر و متحد باشیم و تمام اندیشه‌ها و توان ذهنی خود را روی‌هم بگذاریم تا بتوانیم در مقابل دشمن بایستیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه دشمن تمام باورها و اعتقادات ما و تمام آنچه که جزو قدرت برتر ما است را هدف قرار داده است، تصریح کرد: آنها تمام باورهای ما را مورد هدف قرار داده اند و ما باید با جنگ روانی دشمن مقابله کنیم.

نصیرزاده شکل گیری عملیات روانی را در رسانه‌ها برشمرد و گفت: انتظار است که هوشیار باشیم و مسائل زودگذر و ظاهری ما را به سمت‌وسویی سوق ندهد.

وی با بیان اینکه از 2 تیتر روزنامه‌های شهر بیرجند ناراحت شدم، اما این را به حساب همه رسانه‌ها نمی‌گذاریم، بیان داشت: ما غریبه و جدا از شما نیستیم و همکاران ما، پدران و برادران شما هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که نیروی هوایی از جامعه جدا نیست افزود: وظیفه تأمین امنیت کشور و مقابله با تهدیدات دشمن به عهده ما گذاشته شده است.

نصیرزاده با بیان اینکه در دو حالت می‌توانیم صلح داشته باشیم، گفت: یا تسلیم محض دشمن شویم و یا آماده مقابله با دشمن باشیم و دشمن را از هرگونه تعرض منصرف کنیم.

وی اعلام کرد: اگر قرار است جابه‌جایی، کاری و استقراری انجام شود مطمئن باشید در راستای وظایف و انجام تکالیف است و ما بدون مجوز و هماهنگی با فرمانده معظم کل قوا، کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. 

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انتظار است اصحاب رسانه حامی ما باشند و در کنار یکدیگر هرگونه موفقیتی را از دشمن سلب کنیم و ایران اسلامی را به سمت قله موفقیت حرکت دهیم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha