پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان این که امروز نیز در شرایطی که دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفته نقش روحانیت بسیار سنگین است، گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب روحانیت باید با بهره گیری از ظرفیت تبلیغی خود در جهت تبیین و تشریح خدمات چهل ساله انقلاب گام بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام حمزه علی صادقی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری، شب گذشته، در نشست جامعه روحانیت مرکز استان به نقش محوری روحانیت در حفظ و گسترش دین در جامعه اشاره کرد و گفت: روحانیت همواره پرچم دار دفاع از ارزش های الهی در جامعه اسلامی بوده است.

وی با بیان این که روحانیت هیچ گاه در برابر انحراف ها سکوت نکرده، افزود: این افتخاری برای روحانیت بوده که برای حفظ دین و گسترش ارزش های الهی در جامعه حتی تا مرز شهادت نیز رفته است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دشمن به شدت از نقش روحانیت در جامعه اسلامی هراسان است، خاطرنشان کرد: همه توان و تلاش دشمن در دهه های اخیر در جهت تضعیف جایگاه روحانیت به کار گرفته شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان این که روحانیت با روشنگری در جامعه اسلامی بسیاری از توطئه های دشمن را خنثی کرده، گفت: این قشر اثرگذار جامعه اسلامی با آگاهی دادن به جامعه مانع از تحقق بسیاری از توطئه های دشمنان علیه دین و انقلاب شده است.

وی با اشاره به این که دشمن به خوبی می داند تا زمانی حضور روحانیت در جامعه پررنگ است نمی تواند ذره ای به تحقق اهداف شوم خود امیدوار باشد، خاطرنشان کرد: به همین دلیل همه توان خود را به کار گرفته تا چهره ای دروغینی را از روحانیت در جامعه معرفی کند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که یکی از تلاش های دشمن ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت بوده است، تصریح کرد: این هدف با تبلیغات دروغین علیه روحانیت دنبال می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری با اشاره به این که خوشبختانه علیرغم همه تلاش ها و توطئه های دشمن امروز یک رابطه عمیقی میان مردم و روحانیت برقرار است، خاطرنشان کرد: مردم همه مشکلات خود را در محضر علما پیگیری و رسیدگی می کنند.

وی با بیان این که درب منازل علما در طول تاریخ به روی عموم مردم باز بوده است، بیان داشت: مردم همواره پشتوانه محکمی برای روحانیت در طول تاریخ بوده اند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که یکی از مهم ترین دلایل عدم موفقیت دشمن در تخریب چهره روحانیت، مردمی بودن این قشر بوده، خاطرنشان کرد: روحانیت در طول تاریخ همواره در همه صحنه ها و عرصه ها همراه مردم بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان این که امروز نیز در شرایطی که دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفته نقش روحانیت بسیار سنگین است، گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب روحانیت باید با بهره گیری از ظرفیت تبلیغی خود در جهت تبیین و تشریح خدمات چهل ساله انقلاب گام بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha