پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

​حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه انسان مومن نباید فریب پست و مقام را بخورد، گفت: برخی که در پست های مختلف به قدرت رسیده اند، از مسیر صحیح خدمتگزاری خارج شده و در منجلاب دنیا پرستی و قدرت طلبی گرفتار شده اند، اینها انسان های جاهلی هستند که هدف را فقط در گرو مال اندوزی دیده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به نزدیکی سالروز ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، اظهار داشت: مبعوث شدن حضرت محمد(ص) به عنوان نبی و پیام آور، نه تنها برای مسلمانان بلکه برای همه بشریت بوده و هست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: خداوند بر مومنین منت گذاشته که چنین پیامبری را با چنین اخلاق و صفاتی، که حامل آیات و نشانه های الهی برای بشریت بود، به مسلمانان ارزانی داشت.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اینکه انسان مومن نباید فریب پست و مقام های دنیوی را بخورد، گفت: برخی که در پست های مختلف حکومتی به قدرت رسیده اند، از مسیر صحیح خدمتگزاری خارج شده و در منجلاب دنیا پرستی و قدرت طلبی گرفتار شده اند، اینها انسان های جاهلی هستند که هدف را  فقط در گرو مال اندوزی دیده اند.

حجت الاسلم و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: افرادی که از روی جهل و نادانی زندگی می کنند و هدفی جزء کسب مال و ثروت ندارند، آنانند که فرقی بین حلال و حرام نمی بینند و دنیا طلبی قلب و دل این ها را تسخیر کرده است که سرانجام به خاطر گناهانشان وارد جهنم می شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha