جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسلمانان در ایرلند، برای ساخت مسجد جدید کمک های مردمی جمع می کنند

حوزه/ مرکز اسلامی در شهرستان کارلو، در میهمانی شام خیریه، ضمن قدردانی از شرکت کنندگان، کمک های مالی را برای ساخت مسجد جدید جمع آوری کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از carlowlive، مرکز اسلامی فرهنگی شهرستان کارلو در جمهوری ایرلند، به منظور ایجاد یک پایگاه جدید برای فعالیت جامعه اسلامی، اقدام به برگزاری میهمانی شام خیریه کرده است.

به گفته برگزارکنندگان، ساخت مرکز جدید که شامل سالن نمازخانه، مرکز اجتماعی و کلاس های درس برای دانش آموزان مسلمان می باشد، نیاز به جمع آوری کمک های مردمی دارد و بودجه مورد نیاز برای این پروژه ساخت و ساز 120 هزار یورو تخمین زده شده است.

در همین راستا اجتماعات اسلامی ساکن شهرستان کارلو، با برگزاری میهمانی شام خیریه، کمک های مردمی را جمع آوری کردند. در این مراسم اعضای جوامع متنوع اسلامی، مردان، زنان و کودکان و همچنین برخی غیرمسلمانان از جامعه ایرلند حضور داشتند.

شیخ عدنان سهیل، روحانی و مدیر پروژه بنیاد رفاه منهاج در انگلستان و اروپا، سخنران میهمان این مراسم، درباره اهمیت فعالیت های خیریه برای پایه گذاری اماکن مذهبی و ارزش انسجام میان جوامع دینی مختلف صحبت کرد.

 شخصیت های مختلف اسلامی و روحانیون شرکت کننده در مراسم نیز ضمن قدردانی از کمک های مالی مردمی، به اهمیت خیریه در دین اسلام و ساختن مرکزی برای تمامی مسلمانان تاکید کردند.

در این مراسم کمک مالی 11 هزار دلاری از شرکت کنندگان جمع آوری شد. تخمین زده می شود که تکمیل این پروژه به بیش از 120 هزار یورو نیاز داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha