جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهیان نور / مناطق عملیاتی جنوب از نگاه عکاسان خبرگزاری حوزه

حوزه/ مسئول بسیج دانش‌آموزی استان سمنان از اعزام ۴ هزار دانش‌آموز دختر و پسر استان به اردوی راهیان نور جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان، سرهنگ یوسفعلی طاهری، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلام و سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان سمنان از اعزام ۴۰۰۰ نفر از دانش‌آموز دختر و پسر در اردوی فرهنگی تربیتی و زیارتی راهیان نور جنوب خبر داد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان سمنان تصریح کرد: ۲۰۰۰ دانش‌آموز دختر و ۲۰۰۰ دانش‌آموز پسر در قالب ۱۵ کاروان در دو مرحله دختران از تاریخ ۲۲ آبان الی ۱۳ آذر و مرحله پسران در بهمن‌ماه سال جاری از سراسر شهرستان‌های استان سمنان اعزام خواهند شد؛ که اولین اعزام کاروان از شهرستان دامغان طی مراسمی با حضور مسئولین سپاه پاسداران، آموزش‌وپرورش استان و شهرستان انجام خواهد شد.

وی هدف از اعزام راهیان نور دانش‌آموزی را بازدید دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی جنوب و آشنایی آنان از ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و فلسفه جهاد در راه خدا با توجه به مقتضیات زمان و القاء حسن خودباوری و مسئولیت‌پذیری با تأکید بر الگوهای ایثار، مقاومت و شهادت به‌ویژه دانش‌آموزان سال‌های دفاع مقدس برشمرد.

طاهری مقابله با جنگ نرم دشمن با تبیین شیوه‌های جنگ نرم و دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور و تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و سرسپردگان منطقه‌ای آنان از اهداف دیگر این اردو بیان کرد.

وی گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی، اعزام مربیان، روحانیون، راویان و کاروان‌های فرهنگی ازجمله برنامه‌های اردوی راهیان نور بوده ضمن اینکه بازدید از یادمان‌های مناطق جنوب ازجمله فتح المبین، هویزه، اروند، شلمچه، محمودوند و شرکت در رزمایش تاریخ انقلاب از دیگر برنامه‌های این سفر معنوی خواهد بود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان سمنان ضمن تأکید بر تلاش و جدّیت بر رعایت قوانین و مقررات، مسائل ایمنی و تأمینی این سفر خواستار استفاده هر چه‌بهتر دانش‌آموزان اعزامی از فرصت به‌دست‌آمده در این اردوها شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha