جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید مدافع حرم دهقانی

حوزه/ آیین بزرگداشت شهید روحانی مدافع حرم حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن دهقانی محمدآبادی، دوشنبه ۲۱آبان در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، به مناسبت شهادت روحانی یزدی مدافع حرم که هفته قبل همزمان با اربعین حسینی در دفاع از حریم حضرت زینب(س) به شهادت رسید مجلس یادبودی از طرف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از مسئولان از جمله استاندار یزد، سپاه الغدیر، مدیریت حوزه علمیه یزد و فرماندهی انتظامی یزد، در مسجد روضه محمدیه برگزار می شود.

در اطلاعیه ای که به همین مناسبت منتشر شده است از عموم مردم مؤمن و انقلابی یزد برای حضور در این مراسم و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید مدافع حرم و شهدای انقلاب اسلامی شرکت کنند.

 این گزارش می افزاید: مردم محمدآباد یزد هم شب گذشته مجلس بزرگداشتی را برای زنده نگداشتن یاد و خاطره این شهید دیار محمدآباد یزد و سایر شهدای مدافع حرم و انقلاب اسلامی برگزار کردند.

برپایه این گزارش، شهید حجت الاسلام محمد حسن دهقانی محمد آبادی از اساتید مدرسه شهید حقانی قم بود که سالها به عنوان مسئول مخابرات گردان 110 امام حسین(ع) تیپ مستقل 83 امام جعفرصادق (ع)قم خدمت کرد و در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام به آرزوی دیرینه اش شهادت نائل آمد و پیکر پاک این شهید عزیز در قطعه شهدای مدافع حرم در گلزار علی بن جعفر(ع) قم در کنار سایر شهدای مدافع حرم آرام گرفت .

 

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha