پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفر فلاحی

حوزه/ حجت الاسلام فلاحی گفت: پرقدرت ترین نهاد مردمی، هیئات مذهبی هستند که زیر برق سید الشهداء شکل گرفته اند و خلق حماسه های بزرگ را رقم زده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام فلاحی امشب در مراسم شکرگزاری عزاداری ماه محرم و صفر که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد، گفت: شکوه و عظمت خاندان عصمت و طهارت در ایام عزاداری ماه محرم و صفر جلوه می نماید و در اربیعن حسینی به اوج خود می رسد؛ این مسئله جای شکرگزاری دارد و باید از کسانی که در برپایی این مراسمات نقش آفرینی می کنند قدردانی کرد.

معاون فرهنگی آستان مقدس افزود: پرقدرت ترین نهاد مردمی، هیئات مذهبی هستند که تحت برق سید الشهداء شکل گرفته اند و خلق حماسه های بزرگ را رقم زده اند.

مدیر موکب حرم بانوی کرامت خاطر نشان کرد: گرامیداشت سالروز شهادت امام حسن عسگری علیه السلام در هشتم ربیع الاول، گرامیداشت روز 9 ربیع و بیعت با امام زمان(عج) و گرامیداشت سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها باید به طور جدی و گسترده در شهر قم توسط هیئات انجام شود، تا عظمت و شکوه این روزها مشخص شود.

وی در ادامه یادآور شد: هر آنچه امروز در شهر قم وجود دارد همگی به برکت وجود بانوی کرامت است که باید قدر این نعمت عظیم دانسته شود و شکر آن به‌جا آورده شود؛ سالروز ورود حضرت به شهر مقدس قم، سرآغاز همه تحولات عظیم فرهنگی و اسلامی بوده و باید در این ایام بهترین فعالیت‌ها انجام شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha