جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین بر لزوم شناساندن شهدا به نسل جوان تاکید کرد و گفت: امروز بسیاری از شهدای والا مقام برای آحاد مردم و نسل نوجوان و جوان ناشناخته اند، لذا نقش رسانه ها به ویژه رسانه ملی در شناساندن شهدا بسیار خطیر است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی در جمع خانواده شهدا در نمایشگاه «به رسم پروانگی»، گفت: در افتتاحیه کنگره سه هزار شهید استان قزوین که که با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد، مشاهده کردید که معظم له چه بیانات ارزشمندی در خصوص شهدا داشتند و تاکید فرمودند که ملت ایران و جوانان باید همیشه قدردان این عزیزان باشند.

وی با بیان این که شهدا و رزمندگانی که پای در میدان های نبرد گذاشته و با ایثار جان خود به دفاع از حریم ایران، انسان و اسلام پرداختند، افزود: در آغاز دوران دفاع مقدس، رژیم بعث صدام با حمایت مالی و نظامی استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار بخشی از خاک کشور ما را به اشغال خود در آورد، لذا از گوشه و کنار ایران جوانانی برومند، شجاع و با بصیرت به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند تا دشمن نتواند به این خاک مقدس تعرض وجسارت نماید.

عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به این که رزمندگان، درس استقامت، ایمان به خدای متعال و زیر بار ظلم و ستم نرفتن را به همگان آموختند، بر لزوم شناساندن شهدا به نسل جوان تاکید کرد و گفت: امروز بسیاری از شهدای والا مقام برای آحاد مردم و نسل نوجوان و جوان ناشناخته اند، لذا نقش رسانه ها به ویژه رسانه ملی در شناساندن شهدا بسیار خطیر است.

حجت الاسلام محبی در پایان اظهار کرد: امروز حفظ دستاوردهای شهدا و عمل به پیام این قهرمانان، وظیفه همه آحاد ملت ایران است، چرا که سعادت زندگی دنیوی و اخروی را به ارمغان می آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha