جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام گرجی

حوزه/ حجت الاسلام گرجی با اشاره به فعالیت بیش از ۸۰۰کانون فرهنگی مساجد در یزد گفت: احیای کارکردهای اصلی مساجد در اولویت کانون های مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد صبح امروز در نشستی با مدیر کل بحران استانداری یزد احیای کارکردهای مساجد یکی از وظایف اصلی کانون های مساجد است تصریح کرد: با احیای کارکردهای مساجد می توان بسیاری از مشکلات در سطح جامعه را حل کرد.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 800کانون مساجد در سطح استان یزد، گفت: این کانون ها با عضویب 21هزار نفر در حال فعالیت و پیگیری امور مربوط به مساجد هستند.

حجت الاسلام گرجی با بیان اینکه در کانون های فرهنگی مساجد فعالیت های تشکلاتی بسیاری انجام می گیرد، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بازوهای فرهنگی و هنری مساجد هستند و قاعدتا با توجه به حضور مخاطبان مختلف در مساجد، فعالیت های خود را پیگیری می کند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به اینکه این کانون ها می توانند با همکاری مدیریت بحران استانداری یزد فعالیت های مناسبی را پیگیری و دنبال کنند، خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت آموزش مباحث بحرانی در سطح استان و کشور، کانون فرهنگی مساجد می تواند با استفاده از ظرفیت های مناسب شبکه های اجتماعی این آموزش ها را به مردم ارائه کند.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه یکی از رویکردهای کانون مساجد جذب قشر خاکستری است، افزود: حوزه مخاطبی کانون فرهنگی هنری مساجد کودک، نوجوان و خانواده است و به آنها مباحث اعتقادی، در قالب فرم آموزش، برنامه های فرهنگی و هنری و مهارت های زندگی و مشاوره آموزش داده می شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha