جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عماد مسعودی

حوزه/ مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: بازآرایی و چابک سازی دفاتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری استان ها هم‌زمان با ایجاد فضایی منعطف و مشحون از صمیمت و حسن خلق از دیگر مواردی است که انتظار می‌رود از سوی این شورا در استان پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عماد مسعودی، امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، با اشاره به رسالت‌های محوّله به این شورا در استان‌ها، اظهار کرد: تعامل مسئولانه تکریمی و حمایتی با ائمه جمعه و کارگزاران ستادهای نماز جمعه از مهم‌ترین مسائلی است که باید از سوی این نهاد پیگیری شود.

وی افزود: ایفای نقش چشم بصیر و امین نهاد نماز جمعه در امر رصد دقیق وضع موجود برای حرکت به سمت وضع مطلوب از دیگر محورهایی است که باید مورد توجه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان‌ها باشد.

حجت‌الاسلام مسعودی با تأکید بر بسیج ظرفیت معنوی و مادی دستگاه‌های خدوم و مردم استان در راستای تحقق عزتمندانه راهبردهای مصوب، اضافه کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود مردمی و اداری برای ارتقای جایگاه و نقش‌آفرینی شایسته نهاد امامت جمعه استفاده کرد.

وی ادامه داد: اهتمام و تقویت انسجام داخلی تشکیلات و تعمیق ارتباطات عاطفی با جامعه هدف به‌ویژه جوانان یکی دیگر از رسالت‌هایی است که بر عهده شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه نهاده شده است.

حجت‌الاسلام مسعودی با اشاره به ضرورت هماهنگی و همکاری با ارکان نهاد تخصصی نماز جمعه برای نهادینه‌سازی اهداف و آرمان‌های موجود، اضافه کرد: ایفای رسالت و نقش سازنده نهاد امامت جمعه در جامعه نیازمند هماهنگی، تعامل و هم‌افزایی نهادهای مختلف است.

وی با اشاره به لزوم نتیجه گرایی در فرآیند خدمت‌رسانی در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، گفت: همچنین باید این شورا نقدپذیری و نظارت‌پذیری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد.

مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: بازآرایی و چابک سازی دفاتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری استان ها، هم‌زمان با ایجاد فضایی منعطف و مشحون از صمیمت و حسن خلق از دیگر مواردی است که انتظار می‌رود از سوی این شورا در استان پیگیری شود.

گفتنی است، در این مراسم با قدردانی از خدمات حدود 9 ساله حجت‌الاسلام حسین عابدینی در کسوت مدیریت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده به‌عنوان مدیر جدید این شورا در استان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha