جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمودی نیا

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در فضای آسیب های اجتماعی در زمینه مواد مخدر می توان از ظرفیت روحانیون مستقر استفاده کرد، به گونه ای که به محلات رفته و در مورد آسیب مواد مخدر صحبت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، با حضور حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی، زهرا رضایی رئیس جمعیت بانوان فرهیخته و روسای کارگروه های جمعیت، نشست روسای کارگروه های جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان، امروز در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمودی نیا در این نشست گفت: کسی که عضو جمعیت است باید روحیه انقلابی گری داشته باشد و نگاه جهادی بسیار مهم است و باید به گونه ای باشد که شب و روز در فکر باشد که چه کاری برای پیشرف انجام دهیم.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشره به شعار سال و لزوم توجه به حمایت از تولید ملی، گفت: در حوزه اقتصاد هنوز ورود نکرده ایم، لذا خانم های تولید گر را دعوت کنیم تا در فضای اشتغال و کمک به اقتصاد مقاومتی وارد میدان شوند.

وی با اشاره به لزوم فعالیت در راستای مبارزه با آسیب های اجتماعی، گفت: در فضای آسیب های اجتماعی در زمینه مواد مخدر می توان از ظرفیت روحانیون مستقر استفاده کرد، به گونه ای که به محلات رفته و در مورد آسیب مواد مخدر صحبت کنند.

رضایی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان بوشهر نیز در این نشست به ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد جمعیت پرداخت و گفت: در فضای مجازی از دانشگاه فرهنگیان دعوت شده  که تولید محتوا کند . همچنین دعوت از بانوان کارآفرینر به کارگروه شعار سال محول شده است.

در بخش دیگری از این نشست خدیجه گرشاسبی، کارشناس امور فرهنگی بانوان و دبیر جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان، بیان داشت: جذب یاوران جمعیت در شهرستان ها اجباری است و احراز صلاحیت آنان بر عهده کمیته جمعیت بانوان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha