پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جشنواره قرآنی

حوزه/ مسئول شورای فرهنگی روستای محمدآباد ابوزیدآباد با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی «جنت» از ۲۵ تا ۳۰ آبان، گفت: این جشنواره برای چهارمین سال پیاپی در بخش های هنری، مسابقات و محفل انس با قرآن کریم برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد عرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی «جنت» از ۲۵ تا ۳۰ آبان، گفت: این جشنواره برای چهارمین سال پیاپی  در بخش های هنری، مسابقات و محفل انس با قرآن کریم برگزار می شود. در بخش مسابقات قرآنی جشنواره، علاقه مندان در رشته های مختلف حفظ، قرائت،ترتیل و تفسیر به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول شورای فرهنگی روستای محمدآباد ابوزیدآباد افزود: شرکت در این مسابقات برای تمامی برادران و خواهران در هر رده سنی و تحصیلی و در تمام رشته ها آزاد است و نیاز به ثبت نام قبلی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار برای نوجوانان زیر 16 سال به طور ویژه جوایزی در نظر گرفته شده و بخش هنری نیز به بخش های این جشنواره افزوده شده که ویژه کودکان می باشد.

حجت الاسلام عرب، بخش دیگر این جشنواره را محفل انس با قرآن کریم به عنوان اختتامیه چهارمین جشنواره قرآنی «جنت» اعلام کرد و گفت: محفل قرآنی این جشنواره پنج شنبه یکم آذر، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عالی و با حضور قاریان برتر در مسجد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) روستای محمدآباد ابوزیدآباد برگزار خواهد شد.

وی،با اشاره به اهدای جوایز نفیس  به 60 نفر از برگزیدگان مسابقات، خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال به تمامی دانش آموزان این روستا که در سال های اخیر و در رشته های مختلف قرآن و اذان در سطح استان و شهرستان حائز رتبه های برتر شده اند، تجلیل می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha