پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به عزم جزم دشمنان برای نفوذ به جامعه اسلامی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی، گفت: در این شرایط مراجعه به قرآن و پرجمعیت کردن مساجد بهترین راه مقابله با نفوذ دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار شماری از مسئولان فرهنگی استان، مسأله فرهنگ را یک موضوع بسیار مهم دانست و بر اهتمام بیشتر متولیان به موضوعات فرهنگی تأکید کرد.

وی افزود: نظام اسلامی تمام‌قد از موضوع فرهنگ دفاع می‌کند ولی دفاع کلی از ارزش‌های انقلاب و حل چالش‌های فرهنگی کشور عزم کلی می‌خواهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه ما باید از فرهنگ «ما می‌توانیم» استفاده کنیم، اضافه کرد: نباید از مسأله فرهنگ غفلت شود بلکه باید همواره مراقب اهداف دشمن باشیم و آن‌ها را خنثی کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به ابزارهای نفوذ، افزود: دشمن با استفاده از ابزار فاسد و گرفتن چادر از زنان و دختران می‌خواهد در بین ما نفوذ کند هرچند باید گفت که برخی از بی‌حجابی‌ها از نداشتن اطلاعت کافی از اسلام است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از ابزارهای دشمن برای نفوذ مسئله علمی و تاریخی است که در این موضوع دشمن نقاط ضعف ما را مورد هجوم قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف دشمن مقابله با انقلاب است، خاطرنشان کرد: ما باید خطر نفوذ دشمن را باور کنیم و با آن مقابله کنیم که در این راستا بیمه کردن اعتقادی یکی از راه‌های مقابله با نفوذ دشمن است و می‌توانیم این مهم را در مدارس و با کمک آموزش پرورش انجام دهیم.

وی قرآن را بهترین سپر در برابر هجوم و نفوذ دشمنان دانست و اظهار کرد: بهترین راه برای مقابله با نفوذ دشمن، مراجعه به قرآن و پرجمعیت کردن مساجد و محافل مذهبی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha