جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران

حوزه/تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: معتقدیم جریانات نوظهوربرای افکار جوانان از سوی دشمن برنامه ریزی شده است و این جریان ها به دنبال تحریف جریان ظهور و مهدویت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران پیش ازظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی بابیان اینکه در آستانه 9 ربیع الاول آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) قرار داریم، گفت: برای احیاء و ترویج این موضوع چند سالی است ستاد فرهنگی مهدویت شکل گرفته و دهها مؤسسه فرهنگی در همین رابطه مشغول فعالیت هستند.

رئیس ستاد فعالان فرهنگی مهدویت، افزود: هدف از این ارتباط هم افزایی و هم فکری مؤسسه های فرهنگی برای انجام بهتر و دقیق تر فعالیت های فرهنگی درارتباط با حضرت مهدی(ع) است.

وی با بیان اینکه تا کنون برنامه های بیعت و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در 9 ربیع تبدیل به فرهنگ نشده و این ستاد به دنبال این است آنرا تبدیل به فرهنگ کند، عنوان کرد: برای انجام این کار با مسئولین و مؤسسات 90شهر در کشور هماهنگ شده تا بتوانیم آن را در روز واحد و با حضور همه عشاق آل الله و حضرت حجت(ع) در مکان مقدس خاصی مانند مساجد با محوریت مسجد مقدس جمکران برگزار کنیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه هدف از این کار بیعت با امام زمان(عج) و تبیین حقیقت دوران انتظار و آگاهی بخشی به مردم در مورد عقائد انحرافی و عرفان های نوظهور در مورد مهدویت، است، اظهار داشت: همین مسئله باعث سوء استفاده بعضی افراد از مردم و جوانان در مورد مهدویت شده تا جایی که الان شاهد ترویج بعضی افکار انحرافی و جعلی در میان مردم  هستیم که اگر کنترل نشود، تبدیل به ضد دین علیه دین می شود.

وی اظهارداشت: معتقدیم این نوع جریانات از سوی دشمن برنامه ریزی شده است و به دنبال تحریف جریان ظهور و مهدویت هستند به همین دلیل شکل گیری این ستاد می تواند این نوع انحرافات را از بین ببرد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha