جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام دیرباز

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه فعالیت‌های پژوهشی قرآنی باید ارزیابی شود، گفت: پژوهش‌های قرآنی با ید با نیازهای جامعه متناسب باشد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز پیش از ظهر امروز در نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، طی سخنانی، اظهار کرد: نخستین جلسه کمیسیون پژوهش شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآن استان قم با حضور اساتید دانشکده الهیات در دانشگاه قم برگزار شد که بعد از آن، مراکز حوزوی و دانشگاهی فعال در عرصه‌های قرآنی را شناسایی کردیم و از آن‌ها خواستیم که فعالیت‌های اخیر و آینده خود را بررسی و گزارشی به این کمیسیون ارائه دهند.

وی با اشاره به تلاش دانشگاه قم برای استفاده از ظرفیت 20 استاد هیئت علمی در کمیسیون پژوهش شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآن استان قم اضافه کرد:‌ ارتباط میان پژوهش‌های قرآنی و تحول در حوزه علوم انسانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه فعالیت‌های پژوهشی قرآنی باید ارزیابی شود، گفت: با تحقق این هدف تناسب پژوهش‌های قرآنی با نیازهای جامعه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت نیاز نیز اگر تناسبی وجود ندارد، باید ایجاد شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha