شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تجلیل ورزشکار افتخارآفرین قرآنی در نشست توسعه فرهنگ قرآنی استان قم

حوزه/ نشست توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم ظهر امروز با تجلیل از حسین برزگر ورزشکار افتخارآفرین قمی که در مسابقات مختلف ورزشی و قرآنی رتبه‌های برتر را کسب کرده است در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی، در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

در این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه جشنواره آیات هر ساله در سطح ملی به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال میزبانی این جشنواره در بخش پوستر به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واگذار شده و اکنون نیز این جشنواره فعالیت خود را با دبیری معاونت هنری ارشاد قم آغاز کرده است.

سید موسی حسینی کاشانی با بیان اینکه موضوع‌های جشنواره آیات متفاوت است، اضافه کرد: موضوع نشاط و امیدبخشی در شرایط فعلی جامعه اهمیت بسیاری دارد و باید مورد توجه قرار گیرد به همین علت این آثار مرتبط با این موضوع را در جشنواره مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و در نهایت نیز خروجی کار جشنواره نمایشگاهی خواهد بود که با استفاده از آثار هنرمندان برپا می‌شود.

وی از حضور مدیران موسسات قرآنی در جلسات آینده شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم یاد کرد و گفت: ما به دنبال این هستیم تا آموزه‌های قرآنی را در میان اقشار مختلف جامعه فراگیر کنیم.

گفتنی است: حسین برزگر ورزشکار افتخارآفرین قمی در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی که به‌عنوان یکی از فعالان قرآنی استان قم نیز شناخته می‌شود، در این جلسه با دریافت لوح تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha