شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمدمهدی عبدخدایی

حوزه/ دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام گفت: باید تاکید کرد که قرآن کریم به عنوان کتابی الهی، کتاب قانون اساسی برای بشریت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، محمدمهدی عبدخدایی دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام، ظهر امروز در گردهمایی اساتید و پیشکسوتان قرآنی با نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: بیداری اسلامی نتیجه اعمال استعماری ابرقدرتها بود، زیرا قدرتهای جهانخوار تنها به دنبال تامین منافع خود بوده و هستند.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام گفت: امروز ابرقدرتها و استعمارگران برای اینکه انقلاب و قیام ها را به بیراهه بکشند اقدام به مطرح کردن پان عربیسم، پان ترکیسیم و... نموده اند و با این روش بیداری اسلامی را می خواهند کنترل کنند.

وی ادامه داد: استعمار همین توطئه را برای انقلاب اسلامی در نظر گرفت، ولی بیداری و درایت امام خمینی(ره) دستان توطئه گران و مخالفان اسلام را برای همه رو نمودند.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بعد از مدت کوتاهی از بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، استعمار به سرعت این حرکت را به «بیداری عربی» تعبیر کرد و با این کار به دنبال تغییر هویت انقلاب ها برآمد ولی در عملی کردن این نقشه علیه انقلاب اسلامی ناکام ماند.

عبدخدایی گفت: امروز نیاز اصلی جهان اسلام وحدت و انسجام در برابر دشمنان است، لذا همه باید با تمسک به قرآن کریم وحدت خود را در این برهه تاریخی حفظ نماییم و نقشه های تفرقه افکنانه دشمنان را خنثی کنیم.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام افزود: قرآن، کتابی است که دارای ویژگی های بسیاری است که در سایر کتب به هیچ وجه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: باید تاکید کرد که قرآن کریم به عنوان کتابی الهی، کتاب قانون اساسی برای بشریت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha