جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله ناصری-حاجی صادقی

آیت الله ناصری، در دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه، با اشاره به بصیر بودن مقام معظم رهبری، از خداوند متعال سلامتی و طول عمر ایشان را خواستار شد و توصیه کرد: به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اعتماد کنید و با توسل به ائمه معصومین(س)، به وظایف خود عمل نمایید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عبد الله حاجی صادقی، صبح امروز با آیت الله محمد علی ناصری، از اساتید برجسته اخلاق حوزه دیدار کرد.

آیت الله ناصری، در این دیدار با اشاره به بصیر بودن مقام معظم رهبری، از خداوند متعال سلامتی و طول عمر ایشان را خواستار شد و به نماینده ولی فقیه در سپاه توصیه کرد: در این جایگاه باشید و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اعتماد کنید و با توسل به ائمه معصومین(س)، به وظایف خود عمل نمایید.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نیز در سخنانی بیان کرد: شأن طلبگی و رسالتی که از اهل بیت(علیهم السلام) به ما رسیده، این است که باید هدایتگر و راهنمای دیگران باشیم و من در مدت زمان خدمت در بین پاسداران و بسیجیان و به خصوص در این مقطع چندماهه ای که مقام معظم رهبری به من امر فرموده اند، همواره به فکر تحقق این وظیفه هستم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد:‌ اخیرا در سفر به سوریه، در جمع رزمندگان حضور پیدا کردم و تنها خواسته آنان این بود که اولا خدا عاقبت آنها را شهادت قرار دهد و دیگر اینکه خدمت مقام معظم رهبری برسند.

وی با اشاره به ضعف ها و مشکلات فرهنگی جامعه عنوان کرد: با وجود بسترهای گناه مانند فضای مجازی، تجمل گرایی ها و بالا رفتن سطح توقعات در جامعه کنونی، حفظ دین به مصداق روایت خیلی سخت و مانند نگه داشتن آتش در دست شده است. لذا در این امر که  چگونه روحیه جوانان بسیجی و پاسداری که آماده شهادت و جهاد هستند را حفظ کنیم، ما را ارشاد بفرمایید.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی افزود: مقام معظم رهبری از بنده سه مطالبه جدی داشتند که یکی از آنها ارتقاء سطح دینی، دوم بصیرت و سوم تقویت روحیه انقلابی و جهادی جوانان است. ایشان راهکار عملیاتی شدن این خواسته ها را نیز ارتباط با حوزه های علمیه، علما و روحانیون آگاه، عامل و اثر گذار بیان فرمودند.

وی همچنین آیت الله ناصری را از سرآمدان حوزه های علمیه و از علمای آگاه و اثرگذار دانستند و در راستای پیشبرد این اهداف از ایشان درخواست کمک و راهنمایی کرد. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha