پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاون ارزیابی ستاد اقامه نماز فارس

حوزه/ معاون نظارت، ارزیابی، فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز فارس گفت: اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، در کارخانجات مطرح شهر اقامه نماز جماعت، کلاس های بیان احکام و پاسخ به شبهات را توسط روحانیون برگزار می کنند

 حجت الاسلام محمد شریف حسینی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در شیراز، با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی اظهار داشت: مدیران و مسئولان باید علاوه بر فعالیت های اقتصادی به کارهای فرهنگی نیز بپردازند.

وی با بیان اینکه باید مولفه های فرهنگی کار را تقویت کنیم، افزود: جامعه کار و تولید باید با نظم، صداقت و  امانتداری حرکت کنند.

معاون نظارت، ارزیابی، فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز فارس بر ضرورت اشاعه فریضه واجب نمــاز اشاره و تصریح کرد: باید در راستای ترویج این فریضه مهم و تقــویت آن در بین محیط‌ های کاری گام های موثرتری برداریم.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اقامه نماز در همه ادارات و دستگاه های دولتی مجموعه هم عرض دارد که مسئولیت آن را فردی به عنوان دبیر اقامه نماز بر عهده دارد که از سوی مدیرکل آن مجموعه حکم خورده و ابلاغ آن صادر می شود، همچنین این دستگاه ها با هماهنگی که  با ستاد اقامه نماز دارند و توافق نامه هایی که توسط وزارت خانه های  مرتبط با دستگاه اجرایی منعقد می شود برنامه های را در حوزه نماز انجام می دهند.

حجت الاسلام شریف حسینی تصریح کرد:  اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی یکی از ادارات موفق در حوزه فعالیت های فرهنگی و نماز بوده که سالیان سال جزو ادارات برگزیده در این حوزه به شمار می رود.

وی ادامه داد: این اداره کل در کارخانجات مطرح شهر اقامه نماز جماعت، کلاس های بیان احکام و پاسخ به شبهات را توسط روحانیون برگزار می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha