جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست تخصصی وقف

حوزه/ مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان گفت: اگر در سفر مسئولان اوقاف به شهرستان ها طوری برنامه ریزی شود که با ائمه جمعه نیز دیدار صورت گیرد، مطمئنا نتیجه این ارتباط حل بسیاری از مشکلات خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام سید صادق حسینی، مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان، امروز در نشست تخصصی وقف که در سالن جلسات شورای ساست گذاری استان برگزار شد ضمن تشکر از آیت الله محمدی، گفت: محبت آیت الله محمدی نسبت به ائمه جمعه و سرکشی های مداوم ایشان از شهرستان ها و حتی بخش های کوچک موجب دلگرمی همه مسؤولان علی الخصوص ائمه جمعه استان است.

وی با اشاره به دهه وقف افزود: حجت السلام کاروند مدیر کل اوقاف امروز در جمع ائمه جمعه استان همدان حضور پیدا کرد تا بخشی از فعالیت های ارزشمند اداره وقف را بیان کند و ار نظرات ائمه جمعه نیز بهره ببرند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: وجود این جلسات می تواند تاثیر به سزایی در ارتقاع کارکرد اداره وقف داشته باشد و امیدواریم این جلسه شروعی برای ادامه دار بودن این جلسات باشد.

وی با یادآوری نظر زهبر معظم انقلاب در خصوص ائمه جمعه که فرمودند ائمه جمعه فرماندهان قرارگاه فرهنگی هستند، یادآور شد: حضور ائمه جمعه و صحبت های انها در جامعه تاثیر گذار است.

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان افزود: در هر جایی که ائمه جمعه ورود کرده اند تاثیر گذاری آن ها مشهود بوده و همیشه نیت آن ها کمک به دستگاه های مختلف بوده و خواهد بود.

وی خطاب به حجت الاسلام کاروند پیشنهاد کرد: اگر در سفر به شهرستان ها طوری برنامه ریزی شود که با ائمه جمعه نیز دیدار صورت گیرد، مطمئنا نتیجه این ارتباط نیز حل بسیاری از مشکلات خواهد بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha